mastermind Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Litt inspirert av "vi ordner til jul" listene. Jeg er av de som ELSKER jul og styrer lenge før, men ikke med så ekstreme lister. Jeg nærmer meg ferdig med juleforberedelsene, og har bare adventskosen igjen=) Har vaska ned de romma som skal vaskes. Pussa opp to soverom i oktober, så da tok vi nedvasken i den etasjen samtidig. Bestemt meg for å ikke vaske vegger og tak i år, så har igjen en grundig helgevask som jeg tar 13 desember. Baker siste julekakene nå(der hadde jeg en lang liste), har to boller med kjeksdeig til kjøling, og i morgen skal jeg vaske ned kjøkkenet. Julegavene(liste her også) er ferdige, men kommer jeg over noe spennende, kan det hende det blir noen til. Må ha meg en shoppingrunde og kjøpe noe småtterier. Trenger en ny voks-juleduk på kjøkkenet og noen nye lys. Må lage en liten liste. Har alltid som mål at alt av nedvask og julekaker skal vere ferdig til advent, for da gjenstår det bare en grundig vask og kos=) Pyntingen tar jeg 14 desember, litt tidligere enn før i år. Bruker å ta det helga før jul, men siden julaften er på en onsdag, blir det for kort å ta det i helga. Så det bli helga før=) Juletreet derimot tar jeg 19/20 desember. Jula er alt for kort, så den skal nytes fullt ut! Etter nyttår er det ikke noe stas lenger, derfor forlenger vi den litt før jul=) Hva med dere?
chilien Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 hehe.. jeg har kjøpt to pressanger Har rimelig mye igjen, men kommer nok ikke til å gjøre så mye som du, selv om jeg også elsker julen! God jul!
camilla^ Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Julegaver er jeg ganske i boks med, bare noen få vansklige igjen. Ungene skal lage endel gaver også, men det er desember kos. Husvask og rydding har jeg tenkt å få gjort unna mye av denne uken her, de to værste rotebøttene er vekke denne uken så da skal jeg prøve å rekke så mye som mulig. (litt lei sykebarn som ikke kan i barnehagen, de roter noe sinnsykt har jeg funnet ut disse to ukene. men men..) Pynting tar vi etterhvert. Juletreet kommer ikke inn før lillejulaften.
* 5 om dagen * Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 jul,er det snart jul??? hehe...her har jeg nok med å holde meg på beina,og passe Lucas på dagtid,så her har jeg ikke gjort noen ting... men pleier å komme vel i havn likevel til jul.... og julegavene tar jeg på et par handleraid....selv om det er ca 25 stk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå