Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Jeg er helt sugen på og få opp julepynten;) Tenkte og dra og kjøpe julestjerner,svibler og Amaryllis denne uken. Til helgen blir det ivertfal jul i huset her. dere da?
mei&mi + marcus :) Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Jeg har veeldig lyst til å begynne nå!! Men vet jo at det er litt tidlig.. Lurer på om jeg skal overhøre alle protester og ivertfall henge opp julegardinene i all stillhet i dag..? Skal ivertfall begynne på en liten julevask nå.. Den blir veldig liten pga bekken og en diger mage, men støvet er ivertfall vekke til julepynten skal på plass.. Og den MÅ jeg vel vente til helgen med å ta fram..... Det kløør i fingrene!!
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Jeg er ikke gravid, men svarer likevel. Amaryllis og svibler er forlengst i hus. Men de står i kjelleren og der får de stå noen uker til. Julegardiner i stue og kjøkken kommer opp til helgen, sammen med adventskalenderen. 16 julepresanger er bestilt, så det gjenstår bare 6 + 3 bursdagspresanger før jul. 8 pakker til pakkekalender er klar til hver av ungene. Må få finne et fint bilde slik at jeg kan bestille julekort. Så da er det nesten bare husvask og baking igjen og med tanke på 1 uke ferie før jul så går jeg denne førjulstiden i møte med godt mot.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Jeg og stebarna skal pynte til søndag.. har dem bare hver 14 dag så da gjør vi det sånn, og jeg er jo veeeelig glad for det for jeg har ventet leeeenge nok hehe.. elsker jul..
magen vokser!! Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 jeg å stedatteren skal pynte på søndag:) spise grøt og se nisse film:) må nesten gjøre d nå.for ukene frammover kommer til å bli kjempe travle...
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Jeg kunne ikke holde meg lenger! Begynte så smått i går jeg:) Men vi skal ikke ha tre i år da vi reiser til familien den 15 des. Derfor tillater jeg meg å pynte litt tidligere enn vandlig så vi kan få litt ut av det vi også Julebrus å julegodis kan jeg bare se langt etter för den 15.... i sverige finnes ikke julebrus,bare julemust som smaker#¤&¤&/%(!!! Gleder meg til å komme hjem til norge å kose meg med marsipanbröd og julebrus jeg:)
Gjest Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 Adventspynter 1. desember (Stjerner og lysestaker i vinduene). Starter julepyntingen en liten uke før jul, men finishen og innhenting/pynting av treet skjer ikke før lille julaften. I år spørs det om jeg tar hele julepyntingen en uke eller to før julaften, og bare lar treet stå igjen til lillejulaften. Med termin 2. juledag kan det jo være at det blir knapt med pynting de siste dagene. Ser jo at jeg er nokså sent ute i forhold til mange her inne, men jeg liker å drøye jula litt, sånn at jeg ikke er lei til julaften kommer. Så her er det gradvis opptrapping fra 1. desember og fremover :-)
Puuzen86 Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Mamma kom på overraskelsesbesøk fra tr.heim i helgen, så da hjalp hun meg med julegardinene:) Litt tidlig egentlig, men:) Så til helgen blir det blomster, adventsstjerner å slike ting:)
♥Tonje mor♥ Sønn og spire... Skrevet 24. november 2008 #9 Skrevet 24. november 2008 Jeg har skrubbet gulver, denne uken skal jeg ta veggene. så blir det adventstaker og stjerner i vinduene og jule gardiner. litt ekstra med stearinlys blir det nok også, men venter litt med å sette frem alle nissene og slikt,. Juletreet blir pyntet lille julaften ja men gleder meg masse til jul., nesten ferdig med gavene også. har igjen mine foreldre og gubben, så penge suget er ikke over enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå