heisand? Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 *sitter man ovenfor hverandre nder meklingen? *hva skjer om man ikke blir enige om samværet første timen?, når blir neste time? *ser de ikke noterer noe første time, hvorfor ikke? da må jo alt gjentas på neste time?
heisand? Skrevet 24. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. november 2008 er så lite aktivitet på aleneforeldre. er det noen andre steder jeg kan spørre om dette på nett?
mor,2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Jeg og mannen min satt ikke ovenfor hverand under mekling, men ved siden av hverandre.. De noterer aldri, hvordan skal de huske? det tenkte jeg
Banshee Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 1: Spørs nesten hvordan kontoret ser ut det holdt jeg på å si, vi satt ved siden av hverandre rundt et et rundt bord da. 2: Neste time blir bestilt når man da er ferdige med første mekling, gjerne bestiller man neste før man går. (hvis en ikke er så totalt uenig da at en ønsker å gå rettens vei) Fam.vernskontoret pleier å prøve og ordne ny time så raskt så mulig. 3: Noen noterer og andre ikke.
heisand? Skrevet 24. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2008 hmmm, jeg har notert to sider om ting som jeg har tenkt til å ta med meg. men vil jo ikke at bf skal sitte å lese mine notater. ikke noen stor greie, men vil ikke at han skal kunne forbedre seg på ting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå