mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Hadde vel vært greit og visst når og hvor, eller????? Sted: Friday`s på Karl Johan Tid : 19:30 (er bordet bestilt fra) Navn: Det står i mitt navn....... Mitt virkelig navn vel og merke. Og for de som ikke vet hva jeg heter, så får jeg slege rundt meg med pm eller sms:-DD Sees i mogen:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Flinke damen ;-D Gleder meg kjempemye!! Regner med at mini ikke blir værre og da er det helt greit med tur ut... Har Klatten ombestemt seg ang Ikea? Siden hun har planlagt å plukke opp halve østlandet på vei inn til byen... ;-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 HÆ??? Ikea imorgen? Neeeei!!! Var der på freddan vet du:-) Men jeg kan jo gjerne plukke opp vakre damer på veien:-) Kanskje litt nærmere enn Ikea lizzoooom siden jeg kommer fra aaare sia:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2008 Får jeg sitte på eller?? Siden jeg bor på riktige siden lizzom:-DD
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Jeppitijepp:-))) Holder av et sete eller to jeg;-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2008 Hmmmm buss eller bil du snakker om nå???
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2008 Holde denne øverst en stund, slik at de som skal være med ser den:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Dytter opp og jeg kommer med bil altså:-) Bussen lar vi stå i ro:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. november 2008 så bra, bil er fint:-) Ellers måtte jeg gått et stykke..... og det forsøker jeg å unngå når jeg har pynta meg vet du:-DD Dytter opp en gang til jeg da, så de som vil komme kan finne ut av hvor vi befinner oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå