Gjest Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Etter EL er det normalt å teste????? Jeg er 18 dager etter EL nå og jeg testet meg på dag 15 etter EL og da tok jeg en cb digital, men jeg syntes det tok lang tid før det kom noe svar, men ikke lenger enn den tiden som står på pakkningsvedlegget og der stod det ikke gravid, men jeg har jo ikke merket noe til tr og jeg har gått på pergotime og tatt blodprøver for å se om jeg har hatt EL og den viste at jeg har hatt en god og fin EL, men da skal vel tr være der sånn ca 14 dager etter EL??? Blir glad for alle svar=)=) tusen takk=)
♥ Mrs.B-07+09♥Fødeklar =) Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 det er vel vanlig å teste i overkant av 2 uker etter? hmmm kanskje det har klort seg fast en liten spire da? har du noen symptomer? =)=)
Gjest Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 jeg er kvalm om kvelden, men ikke så mye mere utover det, men jeg vet ikke om det er innbilning eller ikke..... håper jo på at det er noe der da vettu=) men skal ikke cb digital være ganske sikker da??? Tor jeg kal teste igjenn denne uken her....
Lois Lane Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Lurer akkurat på det samme som deg! Vet når jeg hadde EL, men vet ikke hvor lang syklus jeg har.. Kan jeg spørre hvilken dato du hadde EL? Jeg testet positiv på CB EL-test 9. nov og 10.nov. Lurer på om jeg skal ta en graviditets test i morgen, hvis ikke mensen kommer iløpet av natten..
Gjest Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 hei=) Jeg vet ikke akkurat når jeg hadde EL, men jeg var hos gyn og tok innvendig ul og da var egget mitt 13mm og det skal være 14 for at det skal være en EL og det var den 3.November og hun regnet med at jeg fikk EL sånn ca 6.November...... Jeg er da sånn ca 18dager etter EL....
Lois Lane Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Ok Spennende da Når skal du teste på nytt? Jeg tar en test i morgentidlig, hvis ingen mensen kommer i løpet av natten! Klarer ikke å vente lengre..
Gjest Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 jeg venter til fredag jeg..... sånn at jeg er sikker på at det er det endelige svaret..... testet fredag som var og den var neg, og det var jo 15 dager etter EL....... Du må gi tilbakemelding da=)
Lois Lane Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 Hei hei. Testet i dag med cb-graviditetstest, og fikk positiv :) Var ikke et kjempe sterkt plusstegn, men heller ikke et svakt plusstegn. Så jeg tolker det som at jeg er gravid Litt vanskelig å beregne termin, men gikk inn på babyverden.no. Så tror jeg har termin 4. august, siden jeg hadde EL 9. nov. Har ikke gått helt opp for meg enda, siden jeg ikke har noe særlig med graviditetstegn. Men det kommer kanskje snart Tar en ny test til helgen, så er jeg helt sikker!!
Gjest Skrevet 26. november 2008 #9 Skrevet 26. november 2008 gratulere sååå kjempe masse=)=) håper jeg kommer rett etter deg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå