Gå til innhold

Er de slik alle mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg reiser en del i jobben, og har oppdaget at typen sitter på nett (msn) og prater med sine tidligere elskere.... om sex... nå sist gang hadde han også innstallert webkamera, og har mine bange anelser om hva som har skjedd...

Han vet ikke at jeg vet...

Eksen min drev med akkurat det samme, en av grunnene til at vi slo opp....

Jeg lurer egentlig på hvor vanlig dette er? Er alle gutter slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, hadde samboeren min gjort noe slikt så hadde jeg ikke klart å stole på ham =/ Men nei, har aldri opplevd dette. Han er for redd for å miste meg :)

Skrevet

Leste for en stund tilbake en stor undersøkelse om dette, mennene sine behov for tilfredstillelse og føle at se har sjangs enda. Det viste seg at 70% av alle mennene som hadde blitt far hadde en eller flere "elskerinner" enten på nettet eller i RL. Syns det var skremmende, men som HI også skriver så er det bare slik menn er. De mener ikke noe vondt med det, de tenker ikke over det visstnok. De bare gjør det. Så det stod at vi måtte ta vare på dem. Tilfredstille dem så de ikke føler de må lete andre plasser. Menn var enkle, fikk dem de som de skulle ha hjemme så fant de ikke på noe tull med andre hihi:)

Skrevet

Slett ikke alle menn er som dette. Tror faktisk ingen av mine kamerater vil gjøre noe sånt.

At en og annen er utro på den gode gammeldagse måten skjer, men det skjønner jeg tydeligvis at gjelder like mye for damene (etter å ha lest her inne).

Skrevet

vel, ikke min mann, han er blant de resterende menn som er lite int i sex. Vi har på hans ønske sex ett par ganger i mnd... (hadde det vært opp til meg hadde det vært flere ganger i uka, men heldigvis er jeg blitt vant med å tilfredstille meg selv med mitt leketøy med tiden)

men tilbake til saken: dette hadde IKKE jeg akseptert. jeg hadde gitt han en laaaang og hard lekse om saken og knust web-kamera!

Skrevet

Takk for svar, web kamera er tilintetgjort( det første jeg gjorde ).

Ellers lar jeg det gå for denne gang, men skjer det en gang til.. da er det ingen nåde! Håper han klarer å holde seg på matten... Utenom dette er han verdens beste, og jeg elsker ham overalt..

Jeg ville nok gitt det samme svaret som dere om jeg hadde sett dette innlegget, men virkelig ikke så lett når det faktisk skjer... Sånn er det bare...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...