Gå til innhold

Det er vel ALT for tidlig for dette?!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 10+2 idag....2 gangs fødende... Sitter her etter en god lang frokost. Så kjente jeg bobling nederst i magen...HM, tenker jeg ... kan det ha vært en bevegelse jeg kjente? Vips, en liten bobling til.... så ble det stille. Det er ikke snakk om spark - langt i fra....mer sommerfuglbobling... Sikkert en drømmende innbildning. Morsom tid man går i møte!! Noen andre som "innbilder" seg det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, så gøy!!! :) De sier jo at man kjenner det tidligere med nr 2, så det kan jo hende! Helt klart morsom tid!!! Spennende!

Men.... en annen ting som føles aaaalt for tidlig. Nr 1 hos oss ble nettopp 1 år og jeg er gravid igjen (uke 9)... og.... jeg tror jeg begynner å få mage!!! Allerede! Går det ann det a?

Skrevet

Er vel litt tidlig å kjenne det allerede, men de sier jo at andregangsfødende kjenner det tidlig. Jeg kjente det veldig tidlig med nr 1 og håper jeg kjenner det enda tidligere nå med nr 2. Jeg har også kjen sånne boble lignende følelse noen ganger, men jeg vet det bare er luftbobler eller noe for jeg er bare litt over 7 uker:p

Skrevet

... Jeg har også en på 1 år og er bare litt over 7 uker, men jeg ser at magen er rett rundt hjørnet. Så jeg tror fint du kan begynne å få mage i uke 9, selv om noe av det antageligvis er luft :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...