Espoir Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Vi pleier å ha kokte pottitter og kokte gulrøtter, pluss sandefjordssmør og dryss med gressløk eller persille. Men er det noe annet som passer? Noen andre grønnsaker eller noe? Kunne tenke meg å prøve noe nytt med dennetradisjonelle retten. Tips?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Bacon, eggesmør (sandefjordssmør?), og stua gulrot. Mmm! Dropper forresten poteter vi da.
Anne-B. Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Åh, slurp, gulrotstuing pleier mamma å lage og. Jeg gleder meg til å komme hjem til jul!! )
Gjest Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Ooh, dette var første måltidet mitt etter mini var kommet til verden, sykehusmat er vel ikke kjent for å være verdens beste, men det var driiitgodt med erter, gulrøtter, poteter og MASSE hollandaissaus til! Yummy! - Jeg spiser vanligvis ikke torsk da, men dette var snadder!
Espoir Skrevet 24. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2008 Hm, erter og gulrotstuing er jo godt. Kanskje det blir det vi lager til i dag?
mamsen labamsen Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Bacon, godt smør, potetstappe av mandelpoteter, gulrot og potetlefse. JAMMY:-)
Espoir Skrevet 24. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2008 Potetlefte? Kan man bruke vanlige lomper? Det var lurt, det vedder jeg på at barna vil like!
mamsen labamsen Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Ja, går godt med vanlig lompe. Vi bruker det ofte vi. Og barna spiser så det tyter ut av øra på dem...hehe. Glad i lomper og potetlefse!!
erteposen + 4 Skrevet 24. november 2008 #9 Skrevet 24. november 2008 Det er så fatastisk i fiskegrateng, spesielt om en har rester. Vi bruker litt forskjellig tilbehør. Sprøstekt bacon, brokkoli, hvit saus og potet bruker vi (mine gutter er ikke fan av kokt gulrot) Lager en rett som minner litt om bacalao. Lager tomatsaus med løk, hvitløk, (paprika), persille, oliven. Har ovnsbakte potetbåter med skall på, brokolli, dampa fennikel eller ovnsbakt paprika uten skallet (svir dem av til de blir sorte og tar av skallet) og damper fisken til.
Espoir Skrevet 24. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. november 2008 Nam, den skal jeg også prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå