molly83 Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Hadde en SA som begynte såvidt 16 oktober. Blødde så i ca 10 dager. Trodde jeg hadde EL rundt 4-5 november pga EL-slim. Noen få dager etter dette begynte jeg å måtte på do hele tiden, noe jeg må fortsatt. Jeg følte at jeg også var/er trøttere en normalt. For en ukes tid siden føltes det som jeg hadde EL-slim igjen. Jeg tenkte jeg kanskje kunne være gravid og dermed mer utflod. Testet meg forrige tirsdag og på lørdag, 22 november,men negativ test. Jeg trodde jeg skulle få mensen rundt en måned etter SA,altså rundt 16-20 november. Vet jo at detkan ta tid før den kommer igjen etter en SA,men humøret mitt svinger,jeg er trøtt,må ofte på do og jeg kjenner ikke igjen min egen kropp. Føles som hormonene løper løpsk. Aner jo ikke når jeg har eggløsning eller noe siden El-slimet kommer og går. Jeg vil ha mensen!! Sånn at jeg vet hvor jeg er i syklusen og kan prøve å bli gravid igjen..
molly83 Skrevet 24. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. november 2008 Kan jeg bli gravid nå? Aner jo egentlig ikke om jeg har EL når alt er bare kaos?
snuppa86 Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 når jeg hadde sa fikk jeg beskjed om at mensen ville komme innen 6 uker ca. hvis den ikke gjorde det så skulle jeg ta en test og om den var negativ så skulle jeg ringe legen og få en kontroll. det er en stor påkjenning å miste, kansje kroppen reagerer på det. du kan jo også være gravid men at det er tidlig å teste enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå