Mamman til AM&JS Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Her lages det ikke så mye.. Men: Pepperkaker. Kransekake Kakemenn.. Sandnøtter "kjøper" smulteringer Ellers baker jeg alltid en del gjærbakst fordi det elsker ungene i dette huset:) Krumkaker.. Er vel stort sett det assa..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Skal bake pepperkaker sammen med ei venninne og hennes to tantebarn =) Kjempe koselig =) Så skal jeg nok lage marie-kaker =) Og kanskje sjokolade-kokos-kaker =)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Har ikke fremgangsmåten i hodet, men det viktigste av ingrediensene er: Mariekjeks (knust) Sirup Margarin Sjokolade. Blir litt ala kvikk lunsj med karamell..
mamsen labamsen Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Høres sspennende og godt ut. Kanskje jeg skal prøve den. Skal det ikke være bakepulver etc i oppskrifta?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 100 gr meierismør 4 pl kokesjokolade 8 ss sirup Dette skal smeltes Knus 1 pk mariekjeks Rør alt sammen Sett i muffinsformer (jeg har da brukt sånne bittesmå former, det blir jo en slags konfekt) Sett kjølig
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 her blir det pepperkaker, kakemenn så kjøper vi peppernøtter(vist ikke jeg prøver meg på å bake de) da tror jeg ikke det blir så mye mer på oss i år hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå