£adybird Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Innbiller meg at jeg har hørt at det klør i undetlivet. eller er det bare at det kløe veldig ett eller annet sted....
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Over hele kroppen, på hud, ikke slimhinner så vidt jeg vet. Noen klør over alt, andre klør feks bare på magen eller armene. Klør det i underlivet er det mest sansynligvis sopp.
£adybird Skrevet 24. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2008 Er dette noe som legen bør vite om? Jeg klør sinnsykt på magen, men har også atopisk eksem så jeg er litt usikker på hva det kan være.
Gjest Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Klør over hele kroppen! Jeg klødde på leggene, magen, ryggen og armene. Det er ikke farlig så lenge det ikke klør i håndflatene eller under føttene, da må du ringe legen snarest!!
£adybird Skrevet 24. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2008 hvorfor er det farlig at det klør inne henda og under føttene?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Måtte google litt. Ser ut for at man bør komme seg til lege for å ta blodprøve om man er over uke 30. Noe med at kløen kan være tegn på forhøyede leververdier.
Gjest Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 mener å huske at det var et tegn på svangerskapsforgifning /-diabetes, noe bra var det hvertfall ikke..
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 klør over hele kroppen, spesielt på armene og beina jeg da, men det er vel varierende. Det er ikke underlivskløe nei.. Jeg trodde det kom av at huden reagerte under graviditeten, og har ikke hørt noe om leververdier...
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 24. november 2008 #9 Skrevet 24. november 2008 Det er ikke et tegn på svangerskapsforgiftning.
Joikaboll@ Skrevet 24. november 2008 #10 Skrevet 24. november 2008 Svangerskapskløe, da klør du overalt på kroppen, på huden. Det er noe shit, jeg startet i min 7. uke av svangerskapet, klødde spesielt under magen, i nakkegropa, leggene, armene og under puppa. Fikk beskjed om at dette ville avta i uke 25, noe det ikke gjorde. I uke 32 tok jeg ekstra blodprøve for å sjekke leververdier, da dem var bra, fikk jeg beskjed om at det ville avta og bli borte etter fødsel. Jeg klør enda, 23 uker ETTER FØDSEL....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå