Twintipp og himmelblå Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Halvparten av ungene i bhg omtrent har vannkopper:-S Og det er vel 14 dager de sier, før det bryter ut!? Da vet ikke jeg mine arme råd altså.. For jeg er i praksis+ at jeg jobber, og mannen går mot juletentamener og div. Og i praksis kan man vel ikke være stort borte heller. Jada, tar sorgene på forskudd her, så slipper jeg og bli skuffet:-S Da sliter vi ihvertfall BIG TIME. Ikke sikkert det blir juletrefest heller i morgen, pga. så mange barn er borte.. Og jeg har farta halve byen rundt for å få strøket penklær, bakt 40 muffins og, he he.. What a great start på mandags morgen, he he.
Gjest Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 hehe- sånn er det! er nok ikke så mye å gjøre om han får det! dere får ta annenhver dag hjemme, og håpe det evt går fort over på han. er jo ikke alle som blir rammet så hardt da. men det er jo ikke sikkert han får det en gang.... og muffinsene kan du fryse ned;)
jordbær mathilda Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Jeg husker når halve barnehagen fikk vannkopper og vi venta og venta....og venta på at lillemor også skulle få det!! Hun fikk det ikke......men et halvt år etter,da satt hun ved siden av en med vannkopper på danskebåten og 14 dager etter fikk hun det!! Så det er ikke altid de blir smittet i første runde! Så ikke ta sorgene på forskudd:)) Men uansett får du det sikkert til på et vis,det er jeg sikker på!!
Mom2Two Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Huff, stakkar, jeg kjenner meg så igjen.. Husker eldstemann fikk vannkopper rett før en 2-års eksamen på jussen. De har nå avviklet denne eksamen, for den var rett og slett for jævlig (pardon my French..). Vi kom opp i nesten 20 fag, alt vi hadde lært på 2 år uten noen eksamener imellom. Det var 4 fulle dager (8 timer hver dag) med eksamen, mandag-onsdag-fredag-mandag.. Press uten like. Alt telte sammen, strøk du en dag, strøk du på alt.. Noe av det verste slitet jeg har vært med på.. Eldstemann var 2 år og fikk altså vannkopper, så smittet han mannen, som da ble kjempedårlig. Så døde mormoren hans, og vi måtte reise dit osv. Herlighet for et stress... Det er da det er godt å ha familie. Mamma tok ut av ferien sin, og kom nedover for å passe de syke, så jeg kunne lese de siste dagene før eksamen. Utrolig snilt av henne:-) Så jeg føler virkelig med deg, jeg, Twintipp. Jeg vet hvordan den følelsen er. Jeg håper han ikke blir syk, og at det går fint. Det er heldigvis ikke alle som får det så hardt heller. Jeg krysser fingre og sender gode tanker i hvert fall på en mandags morgen:)
Mille** Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Huff, husker godt den frykten for vannkopper når vi begge studerte og storesnupp gikk i barnehage. Ved vannkopper må man jo være borte lenge, og det kan man ikke når man studerer! Heldigvis ventet snuppa helt til vi var ferdigutdannet før hun fikk vannkopper, fikk det ca 6 mnd etter at jeg var ferdig. ;o) Må forresten føye til at jeg syns mannen din skal ta mesteparten av fraværet hvis uhellet skulle være ute, han har tross alt rett til å være borte fra jobb ved sykt barn. I praksis kan man jo maks ha 2 dager borte. Krysser fingre for dere jeg. )
Twintipp og himmelblå Skrevet 24. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2008 Takk for alle lykkeønskninger og gode historier:o)) Håååååååååper så inderlig at vi slipper denne runden. Mom2two: OMG!! Det er det verste jeg har hørt... fikk høyere puls bare av å lese det jeg.. Gudamei!!!! Ja, når det ordna seg, ordner vel det meste seg, he he. Ha en super dag damer!! Klemklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå