VirreVirre Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Lurte på om jeg skulle prøve meg på Pilates i dag. Men må jeg kjøpe sånn matte og ha med da? Og hvilke klær bruker man? Er det vanskelig, kommer jeg til å slite som førstegangs?
Bøggly Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Hvor skal du prøve deg? På et treningsstudio? I så tilfelle trenger du ikke å ha med matte, det har de. Du får ta på deg noen gode treningsklær. Trenger ikke sko. Om du synes det er tungt vil komme an på hvor trent du er i kjernemusklaturen og rompe/lår, men øvelsene er ikke teknisk vanskelige.
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Pilates er ikke vanskelig. Kanhende du syns det er tungt om du ikke er så veldig trent i utgangspunktet Øvelsene repeteres gjerne flere ganger, så det går greit å komme inn i det. Av klær så bruker du det du trives best i, om det er tighte treningsklær eller joggebukse. Sko trenger du ikke. Jeg går på Power-pilates èn gang i uka, og syns det er helt suverent! Skal sies at første gangen var jeg støl i ei uke etterpå Ikke trent i det hele tatt, men man merker fort fremgang
Patetica fåkksi Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Hva gjør pilates med deg egentlig? Trener musklene bare?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå