Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Jeg har begynnt å få noen symptomer nå, ømme bryster, murring i ryggen og urolig mage. Litt humørsvigninger også. Er på dag 27 i syklusen nå, men har bare hatt en mens siden pilleslutt, så vet ikke om syklusen har blitt stabil. Så når mener dere jeg kan teste? Vente i en uke? Jeg er så spent.....
♥ Mrs.B-07+09♥Fødeklar =) Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 er nok best å vente litt til ja.... jo lengere du venter desto større er jo sjansen for en positiv test dersom symptomene vedvarer =)kroppen er jo litt i ulage etter p pille slutt, men krysser fingrene for at det har festet seg en liten spire =)=)
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 24. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2008 Ja, det er vel bare å smøre seg med tålmodighet.. Noe jeg har veldig lite av. Hvor tidlig kan man få positiv test? ÅÅÅ, jeg vil teste!
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 25. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2008 Ingen med erfaringer her?
Shiny84 Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 man kan teste pos fra 11-12 dpo, men størts sannsynlighet er 14 dpo, alså når man forventer mens
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 25. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2008 Så når jeg ikke vet når mens skal komme så må jeg vente enda en god stund? Hvis jeg går inn i samme syklus som før jeg begynnte på pilla, så skal vel mensen komme innen 1 uke hvertfall.. Hva betyr dpo? :x *lurepå*
Shiny84 Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 dpo - days past ovulation.. hvis du er på syklus dag 27 ... ( normal syklus er 28 dager) så bør du få reultat nå da, hvis du ikke har sinnsykt lange sykluser...
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 25. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. november 2008 Har aldri hatt lange sykluser, men man vet jo aldri etter fødsel og pilleslutt... Tror jeg tar en test i morgentidlig jeg :) *kniseknise*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå