Gjest amandine Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Har vært og feiret svigermors 60 år på spahotell i helgen, og drakk munkholm til maten på fredag. Ha ha gjett om jeg hadde glemt hva øl gjør for melkeproduksjonen min! Jammen glad jeg ikke var hjemme, jeg pumpet og ammet omtrent sammenhengende hele natta, og det bare rant og rant, dyna var våt, store håndklær jeg lå på ble våte, Knøttet måtte få ny pysj. Vakkerungen og Broremann våknet av Gubben som lo og stirret fascinert på mamma den menneskelige melkemaskin der spruten sto... Småbarnslivets gleder:) Og godt å være hjemme i tørr seng med normale bryst igjen...
Maud Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Jeg ser det levende for meg :-D For meg har aldri øl virket på den måten tror jeg, men på den annen side tror jeg kanskje ikke inntaket har vært der i den mest produktive perioden. Selv har jeg fått bekreftet at det faktisk er en viss produksjon her også. To morgener og en kveld uten minstesnupp ga heftig melkespreng før jeg var hjemme igjen på fredag. Godt å vite at hun faktisk får i seg en del ennå selv om hun jo har passert et år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå