Gjest Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Tenker ikke på ammeBH, men bare en "vanlig" bh jeg kan bruke nå som puppene vokser og vokser, og sikkert ikke slutter å vokse på laang tid, hehe.. En sportsbh, er det greit? Har hørt det er lurt med spileløse bh'er, siden de kan gnage og lage knuter på melkegangene (ellerno sånn??) Alle bh'ene mine er jo for små nå, føler meg aldri komfortabel, hehe.. Når jeg tenker meg om, er det kanskje like greit å begynne med ammebh allerede? de ser jo kanskje litt komfortable ut?
Leonella777 Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Hei, Jeg vil på det varmeste anbefale ammeSINLET!! Kjøpte mine på H&M. Det er en singlet med innebygd BH, de er superkomfortable!!! Jeg bruker dem allerede nå jeg. De fås kjøpt som 2pack og koster 149 pr pakke (Eller var det 199??) Uansett, de er veldig gode!!
Gjest Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Jeg tror faktisk jeg har sett de, og vet hvilke du mener:D En svart og en hvit i pakka typisk? Hvilken størrelse anbefaler du jeg kjøper? bruker ca 85d nå, etter å ha vokst ENDEL etter at jeg ble gravid..hehe.. Jeg må jo sikkert prøve de først, men anbefaler du at jeg kjøper en enda større størrelse? FINS det så store størrelser på H&M forresten? Føler de bare har sånne små størrelser, hehe..:S
Leonella777 Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Jeg kjøpte en pakke med L, og den passer fint til meg nå, har termin til lørdag Kommer til å kjøpe M også, for å bruke litt senere, når magen er mindre. Husker ikke om de hadde større enn L da... De er veldig lange også, så man ikke fryser på magen. Og stoffet var veldig stretchy og behagelig på.
Gjest Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Ah, så det er sånne størrelser ja, men det er fint:) da må jeg nok kjøpe str L jeg og, det har liksom blitt vanlig det på meg etter jeg ble gravid:P Er det forresten spiler i disse, eller? Er litt redd for brystbetennelse..hehe
Leonella777 Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Nei det er ikke spiler i dem. Var inne å bestillte to pakker nå jeg hehe L er den største størrelsen. Men passer den til meg som er høygravid så passer den vel de fleste vil jeg tro!! De er som sagt veldig elastiske og gode på.
Gjest Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 Sååå herlig:D Da stikker jeg innom der etter jobb;) Tusen hjertelig takk for tips! Du er jammen god å ha du, Leonella!hehe:)
Leonella777 Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Hihihi, ingen åårsak (Har forresten også kjøpt ammeBH på Cubus, syns den var ok også, ikke så dyr, ammesingleten fra H&M var best da) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå