jea_ Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Jeg drømmer om mye rart om dagen, men jeg drømmer hele tiden om at det er en gutt jeg skal få. Vi har jo diskutert mye guttenavn i det siste og det er det vi sliter med, jente navn har vi ganske sikkert på plass. Men er det noen som har drømt om ett kjønn og fått det andre? Har jo også prøvd ett kjerringråd: Tatt en av ringene mine og knytet den fast i hårstrået mitt og en holder den over magen. Hvis den går opp og ned skal det bli gutt og hvis den går i sirkel er det jente. Jeg har ikke så stor tro på sant egentlig, men da var det gutt igjen.... hehe Har noen prøvd det samme?
tuninna ♥ 2pp Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Jeg var bombesikker på at jeg skulle få gutt i mitt første svangerskap. Ville ikke vite hva det ble på UL. Men det var ikke snakk om at det kunne bli noe annet enn gutt. Jeg kjøpte inn bare gutteklær og gutteting. Natten til den dagen jeg fødte drømte jeg at jeg fikk jente, så da ble jeg usikker. Og jente ble det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå