Gå til innhold

Dere med 3 åringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva får de i julegave av dere i år?

Har et aldri så lite luksusproblem her, snuppa er minst i en familie med mange jenter, så hun har arvet masse leker og klær og utstyr og trenger egentlig ingenting!!! Men hun må jo få gave allikevel. Vurderer en sånn Ole Brum PC, men må kjøpe noe til henne fra besteforeldrene også.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bil garasje, han bladde i katalogn fra leketøybutikken selv og pekte ut en... ellers har han også det meste, men fra mamma skal han få ski.

Skrevet

Vi har akkurat samme "problem" som dere. Han har jo alt han trenger! Vi skal reise vekk i julen så vi kan ikke ta med oss så mye julepresanger heller men vi har ønsket penger av besteforeldrer. Vi skal legge et kort og nye svømmebukser i en pakke og på kortet skal vi skrive at begge guttene får fortsette på svømming til våren:)

Ellers så tenkte vi at gutten på 3 år skal få en sånn stor riddarborg i tre og noen riddare og hester. Det vet jeg at han ønsker seg.

Liker hun å se på film? Hva med DVD eller musikkCD? Eller sånne jente ting som kjoler og pynte ting? Eller bøker?

Det er ikke lett. Tenk at de har så mye at de ikke trenger noen ting.

Skrevet

Lillemor har dilla på mikke mus klubbhus,så det blir vel noen effekter derfra.

Men hun fikk sparkesykkel til bursdagen sin,den har vært super populær..Så det er et tips hvis hun allerede ikke har!!

Skrevet

Som eneste jente i nærmeste slekt er det ikke mangel på hva man kan ønske seg, hehe, selv om hun er ei gutte-jente.

Av oss får hun seng, madrass, garderobeskap osv til soverommet som endelig er ferdig oppusset (storesøsterrommet). Av andre har vi ønsket henne Kaptein Sabeltannklær (har ønsket seg det siden i sommer og det har ikke "gått over" så da har vi kapitulert), Snøhvitkjole, godt ulltøy, lekekurver til rommet, god dundyne i voksenstr., klassiske barnebøker (Lindgren, Vestlye, Egner, Bescow, Nyquist). Kunne tilføyd lekekjøkken hadde det ikke vært for at hun absolutt skulle kjøpe det selv her tidligere.

Skrevet

Jeg har tenkt på et sånt mikke mus klubbhus, men problemet er at hun allerede har et fisher price hus, en fisher price bondegård, et lite dukkehus til, mummibåt, Lindorf dukkehus.....phu....det er liksom nok hus. Har kjøpt mikke mus klubbhus dvd da. Sparkesykkel har vi, arv etter storesøster.....

Får gi henne det nye bilsete jeg har kjøpt i julegave. ;o)

Skrevet

Vet at hun får ski eller bærbar dvd fra besteforeldrene. Jeg skal kjøpe Kaptein Sabeltann effekter og en cd spiller som hun kan ha på rommet sitt.

Skrevet

Hei min er to men jeg svarer alike vel. Mini er utrolig glad i musikk så vi har kjøpt en liten cd spiller som han skal få ha på rommet.

Skrevet

Regner med vi kommer til å kjøpe det når hun er 4 år, hun er veldig lite på rommet sitt, hører på musikk i stua. Men takk for innspill. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...