ehtaner84 Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 skal ringe legen nå 8.30, men tenkte jeg kunne spørre litt her. om noen har vært borti det samme. lille nurk har vært forsjøla siden forrige tirsdag. hun hoster ennå, er tett i nesa, og jeg merket at hun fikk øyekatarr for 3 dager siden. begynte med dråper og salve med en gang. i dag da hun våknet var øyet forferdelig hovent. ikke på øyelokket, men under. ser ut som om hun rett og slett har fått en blåveis. det er veeeeeldig hovent. hun har hatt øyekatarr 2 ganger før, og da har det gått over etter én dag, men har fortsatt med dråper og salve som legen sa jeg skulle.' er litt redd nå altså, må innrømme det. blir helt utafor jeg når det skjer noe med henne. denne gangen har det bare forverret seg.
alvis Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Jeg og gutten min på 14 mnd har begge hatt øyekatarr nå i noen dager. Vi var begge to kjempe hovne over øye. Øyet var på en måte mye mindre enn det andre øye og hovent over øyelokket. Lillegutt var hoven rundt hele øyet og på en måte hoven under øyet. Etter et par dager gikk helvelsen ned og alt var i orden igjen:)
hurraa Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Høres ut som en virus-infeksjon, og da fungerer ofte ikke øyedråper like effektivt. Er hun rød på øyet eller bare hovent+ Det viktigste er god hygiene. God bedring til din lille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå