Gå til innhold

Syk i dag og kjeder meg... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

God Morgen alle sammen.

Syk i dag og er i skikkelig skrivemodus. Hjemme med gulljenta og slapper av nå! Hva gjør dere på en kald novemberdag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen :-)

Hver mandag har de to yngste fri fra barnehagen (eldstemann er på skolen). Så i dag tenkte jeg at vi skulle bake pepperkaker :-)

Har en sånn ferdig deig kjøpt på Ikea, så da får jeg se om jeg klarer å finne frem pepperkakeformene :-) Ligger vel i boden sammen med julepynten en plass...

Ellers har jeg ikke så masse planer, vaske litt klær og kanskje en tur ut på leikeplassen, hvis jeg orker ;-)

Ha en fin dag, og god bedring til deg :-)

Skrevet

Stod opp 08 for å drikke kaffen min i fred og ro før snuppa på ett år står opp :) og ja for å skravle litt ellers er det umulig siden hun må trykke på pc hele tiden :) Jeg er i uke 28 med komplisert svangerskap og sykemeldt 100 % men kan ikke si at jeg kjeder meg. Det er masse husarbeid som skal gjøres hele tiden og snuppa har funnet ut at hun skal gå så det blir mye flying etter henne hele dagen.

Skrevet

Jeg og lillegutt på 2 år er hjemme med omgangssjuken i dag.. Vi har kun diare, så kaster heldigvis ikke opp.. Så her blir det en rolig dag med mye tegnefilm og avslappning! Og en del klesvask regner jeg med...:S Håper vi blir friske raskt!

Skrevet

God bedring til alle dere som også er syke! Og det hørtes utrolig koselig ut å bake pepperkaker!! Hadde bakedag med muffins og skuffekake i går og skal bake julekaker 05des så jeg tror jeg dropper det i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...