Gå til innhold

Feber og kuldegrader!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder gutten vår hjemme fra barnehagen idag fordi han har feber. Han har bare litt over 38 nå, men haddde borti 40 i går ettermiddag/kveld og var veldig dårlig.

Det jeg lurer på nå er om det er greit å legge han ute i vogna i dag selv om han har feber? Det er 10 minus her...

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er vel noen av dem minst hysterske når det gjelder feber og kuldegrader, men ved -10 blir tom. jeg betenkt...

Har du en skikkelig vogn, som er vindtett og den kan stå lunt, og du har en skikkelig vinterpose så hadde jeg kanskje vurdert det.... Er vogna lun og fin, så er det langt ifra like kaldt inne i vogna...

Skrevet

Hehe, ja, ikke sant. Frisk luft er alltid sunt! :)

Joda, vi har både god vogn og god vinterpose og gode klær!

Vel, får se det litt an. Godt å få "luftet" det litt hvertfal, og få se på tilbakemeldinger fra andre.

Takk for svar! :)

Skrevet

Jeg hadde definitivt ikke gjort det. Man hadde jo ikke likt å ligge ute selv hvis man hadde hatt feber... Og selv om det bare er litt over 38 idag, så føler han seg sikkert uggen i kroppen.

Skrevet

Så sant du har alt dette ja, så hadde jeg nok lagt ungen ut. Er jo tydeligvis ikke snakk om en baby dette her heller siden du sier at han er hjemme fra barnehagen i dag :-) Hadde nok forøkt å "isolere" vogna litt med et tykt teppe over selve kalesjen, men ikke foran åpningen foran liksom. Med et teppe over selve kalesjen så reduserer du varmetapet fra insiden av vogna selv om det er åpent foran... hvis du skjønner hva jeg mener....

I mine øyne så må det være bedre for barnet å få seg en skikkelig lur ute som han sikkert er vant til steden for å ligge inne og kanskje bare sove en brøkdel av tiden også være sur og grinete resten av dagen...

Skrevet

Det har ikke jeg ville gjort.

Skrevet

Det hadde jeg ikke ville gjort. Ville ikke lagt meg selv ute i 10 minus og med feber heller. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...