Gå til innhold

April: Aprilbaby da!!


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Her kommer jeg spent som bare det på oppdatering etter fredag og så er det ikke'no nytt??

 

Håper ikke det betyr dårlige nyheter på UL?

 

*nervøs*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!!

 

Neida. Ingen dårlige nyheter. Var bare så glad alt var ok. Jordmor var nemlig bekymret for liten magesekk, men det viste seg i løpet av undersøkelsen at den bare var tom i begynnelse. Da var den bitteliten. Om mage-rygg var 10 cm på skjermen hennes så var magesekken kanskje 2-3 mm. Sykt liten - så hun kunne ikke godkjenne undersøkelsen uten feil uten at vi kom til ny kontroll.....men nå fylte heldigvis magesekken seg mens vi var der så da var alt bra *skjelve* Så da behøvde vi ingen ny kontroll.

Heldigvis - ellers hadde jeg bekymret vettet av med på spahelgen vår.

Da vi kom hjem på fredag var vi bare så lettet og euforiske over at alt var vel at jeg rett og slett glemte hele forumet her i min iver etter å pakkes Lilles saker han skulle ha med til besteforeldrene i helgen, og våre ting vi skulle ha på spa *gliser*

Så vi koste oss veldig på spa i helgen, mens vi venter og gleder oss til å treffe lillesøster omkring 2.mai :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah - jeg begynner å bli "flink" med "gjetting" (både hvem det var som plutselig var gravid OG kjønnet på Vesla)!! Gratulerer - og ikke minst godt å kunne puste lettet ut etter den o'så-viktige-UL :o)

 

Du og gubben som har vært på spa, eller var det venner/familie? Høres usannsynlig digg ut uansett :oD Selv har jeg gjort the next best thing - takket være en "plutselig" halv skatt lønn fra jobb så har jeg i dag vært hos frisøren (noe jeg burde ha vært i august men da var jeg for travel med å studere doskåla) og kjøpt et par, tre billige topper på hm, så nå føler jeg meg rent bli-ny'et :o) Ufattelig deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint att alt har gått bra da. Jeg tok vist feil jeg da med å tippe gutt, men jeg måtte bare si det motsatte av hva Yaddaline sa hehe...

 

Gratulerer med jenta og kos deg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. Var gubben og gamla på spa, ja....Vi pleier å feire bursdagene vår (begge er vårbarn) samt bryllupsdagen vår som er i september, me et døgn på favoritt-spahotellet vårt vår og høst. Ble noe forsinket i år pga dårlig form,da... Var utrolig deilig selvom det blir litt amputert når jeg fant ut fredag kveld at gravide ikke skulle bruke boblebad pga fare for pseudomonas ...og når matrestriksjoner som følge av graviditet begrenset jule/koldtbordet en del.....men koste meg stort uansett altså :) Drakk masse Solo med god samvittighet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...