Løven,fisken og vekten Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Hadde dere møbler i huset??Eller var det møbler på visninger?? Hva foretrekker dere eventuelt??
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 jeg er temlig sikker på at møblerte hus lettere blir solgt og kjøpt og generelt går for høyere beløp en tomme hus.
Gjest Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Enig med mortilgunnar.. møblert helt klart!
Løven,fisken og vekten Skrevet 24. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2008 Da får vi gjøre det annerledes vi da og ha visning på huset uten møbler....For vi flytter nemlig inn i det nye huset i dag:) Får tro vi får solgt huset uten møbler også... Trodde kanskje folk heller ville se hus uten møbler jeg da så dem kan fantasere om hvordan dem vil ha det selv....
Mille** Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Møblerte hus er å foretrekke, mye lettere å se for seg hvordan man kan ha det. Når vi kjøpte den første leiligheten vår så hadde tidligere eier leid inn møbler for å ha når det var visning.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Foretrekker å se uten noen ting jeg. Slipper å ha i bakhodet at sånn og sånn var det tidligere. Skulle kjøpe en leilighet der jeg studerte for noen år siden, og av åtte leiligheter var det bare en som var umøblert, og det var den jeg endte opp med til slutt. Huset mitt var også umøblert da jeg fikk det:)
lamlim Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 Vi solgte leilighet med møbler, og kjøpte hus hvor tidligere eier allerede hadde flyttet, de hadde latt det stå igjen litt møbler og det var egentlig veldig greit, får litt ide om hvor det fint å plassere sofa o.l. og litt bedre følelse av størrelser på rommene. syns det er bedre enn at det er HELT tomt.
Gjest Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Har nettopp både solgt og kjøpt. 1. Møbler på visningen er MYE triveligere enn et kaldt, tomt og umøblert hus. 2. Megleren vår insisterte på at vi skulle la møblene stå til leiligheten var solg, selv om det ev. betød at vi måtte utsette flyttingen vår til det nye huset. Salgsobjekter som var møblerte var mye lettere å selge enn de som var fraflyttet. 3. Når vi var på visninger var så godt som alle møblerte. Og de få som ikke var det gav meg et dårligere inntrykk enn de som var møblerte. Så ... mitt råd er å ha møbler på plass når du skal ha visning. Selv om dere har kjøpt og overtatt et annet sted så lønner det seg å utsette flyttingen en uke eller to for å få flest mulig visninger med møbler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå