Gå til innhold

Mannen min er fødeklar:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg mensermin. En uke igjen til ul-terminen. Forrige mann, ble født på mensterminen, også det en uke før ul-termin.

Mannen min har klokketro på dagen i dag. Hver gang jeg var oppe og tisset i natt, og det er jo ca hver time, eller hver gang jeg snudde meg i sengen, fikk jeg spørsmålet om det var noe på gang!

Må jo innrømme at jeg håper det skjer i umiddelbar nærhet selv, men stakkar vennen, han kommer til og få noen laaaange uker, kan jo risikere og gå over denne gangen.

da vekkerklokka hans ringte i morges, fortalte han stolt som en hane, at i dag kunne jeg ta det helt med ro, han skulle ha hjemmekontor! Synes det var greit og være i nærheten av meg, i tilfellet. Jeg ble overlykkelig! Men det er fordi da slipper jeg og levere i barnehagen, ellers er dagen min fullbooket, så jeg vet ikke hvorfor han skal være hjemme;)

Ja,ja, søt er han nå, denne mannen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kos at han passer på da :o)

Sambo begynner også å bli rimelig klar (og her er det fortsatt 7,5 uke igjen) I går kveld begynte han å snakke om at han synes at vi skal pakke sykehusbagen snart :P

Tihi, de er jo søte da!

Skrevet

Så morsomt då!!! Merkar på mannen eg også at han er på vakt så berre det! Eg hadde klokketru på at han skulle kome i natt på menstermin (tre dagar over Ul-termin), men neida, vakna opp i dag tidleg og begynnte nestan å grine. Trur kanskje ikkje han vil ut, denne tassen her... Men vil ha mannen heim så han kan underhalde meg litt... øh... no begynnar sjølvmedlidenheiten å ta overhand her i gården merkar eg. Heheh.

Skrevet

Så søt og oppmerksom han er! Uansett om du føder i dag eller ikke er det sikkert hyggelig å ha han hjemme:)

Skrevet

Er gøy når mannen virkelig begynner å skjønne at det kan skje snart. Jeg har slitt litt med skikkelig vonde kynnere de siste dagene, er (37+3)og på lørdag var vi ut å handlet litt. Inne på Hennes og maurits fikk jeg plutselig skikkelig vondt, og klarte nesten ikke å stå på beina. Det varte i 5-10 minutter. Samboern ble skikkelig klar for at nå skjer det. Men det ga seg, men vi dro hjem så jeg ikke skulle annstrenge meg mer.

Da vi kom hjem gikk han rett i på badet og begynte å lete fram bleier, kremer, kluter osv og fiksa hele stellekommoden....."nå kan hun bare komme, jeg er klar"

Hehe......han er skjønn da...

Skrevet

Åååå det er nå godt når pappaene er helt med og. De har sine gode følelser for disse små som kommer og for oss som bærer dem! De er jo stolte og spente og glade og lykkelige og redde de og, slik vi er!

Flott mann og pappa det der! Som alle slike fine menn! Min er også sånn et fint eksemplar av arten....;-) men vi har minst 9 uker igjen...

Skrevet

Hehe:)

Mannen min er også fødeklar nå, satt å koste på magen sin igår kveld.. Jeg får ikke gå å handle, det gjør stakkaren som jobber overtid hver dag... Jeg får ikke kjøre bil, i tilfelle.. hehe.. Morsomt at de er overbeskyttende og klare:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...