Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Lillemann begynte med løs mage på torsdag..Men i fin form. Jeg fikk oppkast på lørdag, storesøtera kastet opp søndag og pappa diare på søndag og i dag...Er det samme virus vi har (siden noen kaster opp og andre har diare) slik at vi er immune mot hverandre, eller kan vi smitte hverandre med henholdsvis diare og oppkast?? Mest bekymret for lillemann som hadde to uker med influensa for en 1 uke siden og som nå, etter 5 dager (måtte spyles fra topp til tå når jeg tok ham opp i morges..Bæsj overalt) fortsatt har løs mage... Om han i tillegg nå skal få oppkast tror jeg den lille kroppen sliter noe jævlig... Vi andre har litt med å tære på, storesøster virker derimot i kjempeform i dag så hun er vi heller ikke så bekymret for....
Hildemor fra vest Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Heisann;-) Omgangssyke er noe skikkelig dritt bokstavlig talt..Erfaringsmessig når vi har hatt det her i huset er det ikke alle som får det..Noen får diare andre får oppkast og noen begge deler..Det går gjerne dager mellom men det er nok samme viruset..Det er derfor fullt mulig å få en runde til ja.. Husker med gru julen i fjor da jeg høygravid sto bøyd over doen og ropte på elgen lillejulaften mens ungene og samboer pyntet treet he he
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Tror det skal litt til at han får oppkast så lenge etter at viruset brøt ut. Det som bekymrer meg er at han har holdt på i 5 dager. Hvor gammel er han? Når du skriver løs i magen, har han da ordentlig omgangssyke eller er han bare løs i magen et par ganger om dagen?? Hvordan er allmenntilstanden hans da? Er han slapp, drikker og spiser han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå