Gå til innhold

Legger det her også: Northernlights!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det er noe viktig jeg har glemt som kanskje du vet. I et par år har jeg bestilt ribbe fra et selskap i New England (NH?) som selger norsk mat. Men jeg husker ikke hva det heter, og jeg finner det ikke på nettet. Vet du det?

Needless to say - det er viktig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei, du kan bestille ribbe fra en hvilken som helst slakter. Bare si du vil ha sidepork!

Det gjorde jeg. og inspiserte selv kjøttet. Fikk verdens beste ribbe, og det var gangavstand til den kjøttbutikken!

=o)

Ellers bestiller man vel ribbe fra den skandinaviske butikken i b.l.a Florida..

Skrevet

Da blir det ribbe! Tusen takk!

Jeg vet ikke om det var dem jeg bestilte av sist, men det fungerer sikkert også. Jeg har prøvd å kjøpe ribbe i vanlig butikk, men det ble ikke helt riktig, selv om jeg forklarte. Jeg har kjøpt sidepork før, men det er ikke ben i den. Jeg tror jeg stoler mest på de som spesialiserer i norsk mat, jeg. Fikk du svor på sidepork'en også?

Jeg skal til Florida om litt over en uke, til Sarasota, hvor det finnes en skandinavisk butikk. Vi har skandinaviske butikker her i byen også, bare et par kvartaler å gå til Freia Melkesjokolade og fiskeboller, men den i Florida har mye større utvalg! Jeg gleder meg! Jeg tror ikke de har ribbe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...