Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 råtne egg..? Uff, eggene dine er kanskje ikke 100% men synes det høres så ekkelt ut med råtne egg. Hva med å gå tilbake til A1973 har lurekropp - et koseligere nick som likevel forteller at du ikke har det så lett. Håper ikke du blir lei deg nå, du bestemmer selv hvilket nick du vil ha så klart : ) Og lykke til videre!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Nå blir jeg jo litt nysgjerrig, hvem det er som ikke liker nicket mitt... Nei, jeg kommer nok ikke til å skifte, med mindre legen finner ut at eggene er fine, noe jeg tviler sterkt på med en FSH på 22,6.... Sender deg en klem, selv om du ikke liker nicket mitt! :-D Klem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 synes nicket ditt er fintjeg;) Skulle stått det hos meg også, men jeg hadde ikke så god fantasi som du;)
fått attpåklatt Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Hei hei min immaginære venn :-) Synes nicket ditt viser at du har en god porsjon selvironi opp i all elendigheta :-) Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Hahaha, man har det ikke gøyere enn man lager det selv (eller noe sånt, har aldri fått til det ordtaket der jeg...:-)). Klem
tjorven- nr 3 Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 syns og du har god fantasi på navn : D Men forhåpentligvis finnes det et gullegg der og da!!! : D klemmer fra meg som har overtatt lurekroppen navnet ditt hahaha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå