Gå til innhold

flere som sliter med å sove for tiden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

??

jeg sover ca 2-3 timer om natten for tiden.... helt grusomt å være trøtt hele dagen.....:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Jeg tror jeg blir gaaaal!!

Hver natt er det like spennende om jeg må snike meg inn på sofaen og skru på pc og dvd!!

I går sovnet jeg ikke før 08.00 på morningen! Så sov jeg til 11.00.

Og nå sitter jeg her halv to om natten og har ikke lagt meg enda fordi jeg ikke er trett.... Hva skjer? Har alt for mye energi i kroppen!!

Rastløse bien, halsbrann, høy puls og puste vansker er nok noen av grunnene til søvnproblemene mine...

Sov godt:-) For de som kan....;-))

Skrevet

godt å vite at det ikke bare er meg som sliter med søvn for tiden.....:P

har alt for mye energi på natten... og når jeg legger meg så begynner det å krible under føttene, helt sprøtt.... går ikke ant å sove når det er akkurat som det er noen som kjiler deg under føttene....

og når det ikke kribler i føttene så ligger jeg bare å vrir meg...

offe, dette ble bare klaging altså.....

men gleder meg såååå til å kunne sove om natten igjen:)

Skrevet

Begynner å få problemer med nattesøvn ja, hjelper noen ganger å lese i to timer på senga først...ellers er det ingenting som hjelper. Har ikke så mange fysiske plager, bortsett fra at det er vondt å ligge på høyre side, så har bare en stilling som funker....ellers er det ti tusen tanker som svirrer rundt i hodet hver natt!! Heldigvis dunker snuppa til meg titt og ofte da, og holder meg med selskap...

Skrevet

JAAAAAAAA hær å!!!

Kroppen vil ikke gi meg fred og ro til å sove, og forsåvidt ikke hode heller:) Kroppen kribble og klør, varmt og klamt osv. Tusen tanka som surre i haue, fødsel,permisjon,NAV, foreldre,økonomi,barn,samboer, julegaver,oppussing osv .......!!! :)

Kan være omså kor trøtt tidligere på kvelden men straks hode treff hodeputa blir jeg lysvåken!!! Slitsomt i lengden.

Så no skal jeg opp og male ett barnerom, får no gjort nokka nyttig om natta og da :)))

NATTA

Skrevet

Aaah, kunne ønske jeg også hadde energi som dere på natten!

Jeg ligger våken og får ikke sove, men er så trøtt at det gjør vondt.

Holdes våken av min nære venn halsbrann fra helvete, sammen med kompisen verkende bekken. Blir ikke mange minuttene søvn. Går ihvertfall i koma når jeg kommer hjem fra jobb, så får tatt igjen litt..

Skrevet

Jepp!!!!! Sover max fire timer per natt og blir liggende og se på klokka resten av natten. Og når klokka ringer er jeg dødsliten... Det rare er at jeg ikke har noen plager som holder meg våken, ingen kramper, smerter eller doturer.... Sliter med å sovne om kvelden også, noe som er spesielt irriterende når mannen min sovner så fort han legger hodet på puta og sover hele natten. Har lyst til å sparke skikkelig til han, men har ikke gjort det...ennå.... "Bare" 61 dager/netter til termin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...