Gå til innhold

Vonde kynnere (samme som des.forumet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste dagene hatt kraftige kynnere som er veldig vonde. Sto på butikken på lørdag, og fikk disse sammentrekningene. Det var så vondt at jeg nesten ikke klarte å stå oppreist. Har hatt ubehagelige kynnere før, men disse kan ikke sammenlignes.... flere som har det sånn....? bør jeg ringe føden om det fortsetter? Samboern er ganske bekymret, men jeg kjenner jo at masse liv fra vesla, så da er det vell ikke noe veldig gæærnt?

Er 37+3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ringt føden,hadde det også slikt i uke 31,og ble lagt inn pga jeg var så lite på vei.di mente det var premature rier,så di ga meg drypp,og fikk stoppet det :)

Men di stopper det ikke på deg,du er jo så langt på vei,er kjempemissunnelig på deg hehe.

Lykke til :)

Skrevet

Tusen takk for svar! Hadde jo vært deilig om vesla hadde kommet tidligere enn ventet, men tørr ikke håpe på noe enda....

Gleder meg så til å treffe henne!!!

Lykke til til deg også!!

Skrevet

Jeg har sånne kynnere hver kveld.... Men hadde det ikke med første mann. Tror nesten jeg skal føde hele tiden, men nå kjenner jeg jo forskjell på rier og kynnere. Kynnere kan være vonde og regelmessige, har jeg funnet ut!

Hvis det skjer igjen, kan du jo se om de kommer regelmessig etc. evt ringe føden hvis du er usikker eller har lyst på en sjekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...