Gå til innhold

Hva faan er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venn av meg har oppdaget at kjæresten bruker et narkotisk stoff som involverer en bøtte med gørr og en flaske?! Og da spør jeg hva faan er det for noe??? Noen som vet det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en bøtte med gørr?

Skrevet

Alkohol?

Ei flaske til å drikke av og ei bøtte til å spy i...

Skrevet

Ja det var det hun sa... En bøtte med noe rart, en flaske og på et vis blir det røykt noe .....???

Skrevet

Det er nok bare hasj. Sikker på at det var gørr i bøtta og ikke vann?

Skrevet

noe nytt på markedet eller hehe..aldri hørt om..ei bøtte med gørr?

Skrevet

Høres ut som bøtterøyking av hasj

Skrevet

Var det ikke bare en vannpipe da?

Skrevet

antageligvis hasj, røykes ofte i bøtte, med en plastflaske det er skåret hull i nedi, med en ødelagt kulepenn i tillegg, evt aluminiumsfolie...

Skrevet

Må man ha bøtte og flaske for å røyke hasj? Røyke bøtte, hva er det?

Skrevet

Man får sterkere virkning av hasjen ved å røyke den fra bøtte. Det er et ganske fjortis prosjekt i grunn.

Skrevet

Javel...trodde man rullet en joint og blåste i vei jeg.. Så enfoldig kan man altså være...

Skrevet

Æsj, hvis de har vært en guttegjeng var sikkert den gørra snørrslim som de har spyttet oppi bøtta etterpå, gutter er så ekle:(

Skrevet

det der høres veldig ut som han har røykt hasj i bøtte.

fyller en bøtte med vann, tar en 1 1/2 l flaske og skjærer bunnen av og tar sølvpapir på tuten av flaska, stikker masse hull i sølvpapiret med en nål, og putter "fyllingen" (hasj blandet med tobakk) oppi tuten, mens man tenner på, drar man flasken sakte oppover fra bøtten med vann, så hele flasken fylles med røyk. Så holder man flasken stabil mens man tar vekk sølvpapiret fra tuten, og putter munnen på tuten og dytter flasken ned i vannet igjen og suger i seg all røyken som er i flasken/røyken blir dyttet ned i lungene.

Bøtterøyking er kjent som den "heftigste" formen for hasjrøyken, den man får kraftigst effekt av, man blir "bøttefjern" som det heter, går gjerne i bakken pga den kraftige og plutselige effekten. som regel "hardbarka" røykere som røyker sånn, hadde tenkt at han er helt ute og kjører om han røyker bøtte, litt verre enn å ta seg en joint liksom, pga lysten tl å få en "knock out"

hadde absolutt tatt det kjempe alvorlig var jeg vennina di, man blir ganske ruset av det der

Skrevet

var ikke venninna di klar over at han antakelig har røyket hasj en gooood stund???som anon 00.02 sier er dette ganske heftig...så det var garantert ikke første gangen....

og for å opplyse litt er dette og joint bare to av mange måter å røyke hasj på...man kan også røyke "bare" flaske,samme konseptet som bøtte bare med 1/2l flaske og uten bøtta...lager et lite hull (noen bruker to) langt ned på flaska,bruker så et lume/maispipe å ha stappet i og trekker gjennom drikkeåpningen mens de tenner på...fysj å fysj...

mange bruker også noe så enkelt som en sammenrullet avis eller bare et langt rør og en pipe...

har selv prøvd både flaske og joint og kan bare si at jeg ihvertfall ALDRI skal røyke flaske igjen....

(men kan være truende til å ta meg en joint på fest...)

Skrevet

Kan forstå at det kan virke utrolig at hun ikke merket det før, men når man har NULL erfaring med narkotika så er det mulig.. De bodde ikke sammen og det var stor avstand mellom stedne de bodde, så de var sammen max en uke sammenhengende. Og nå er han dumpet, ja..

Jeg hadde sikkert ikke merket noe selv i samme situasjon, er så blank på annen rus enn alkohol. Eksen hennes vet vi nå at har røyket i flere år.. bombe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...