Gå til innhold

Nummen

gbaby-helenegull <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som har blitt/er nummen i armer og fingre?

Den siste uka har armene mine hatt veldig lett for å sovne og idag har jeg vært veldig nummen i noen fingre på høyrehånden. Noen andre som har vært borti dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei?

Jeg hadde veldig mye veske i kroppen forrige svangerskap,så de to siste månedene,var jeg så nummen i fingrene at jeg nesten ikke greide å skrive på datan....

Vet ei venninde av meg var plaget med at hele armen dovnet av, men husker ikke hva det kom av...

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle skrive et innlegg om det jeg og, men så så jeg dette. Jeg er veldig plaget med det. Det har vært verst på natta, men nå er jeg det på dagen også. Satt å skriv litt (med penn), og da var fingrene mine helt døde. Det er som oftest fingrene mine som "dør" ut, men det kan også være hele armen.

Jeg tror eller har lest noe om at det kan være noen nerver som ligger i klem, men jeg vet ikke. På en måte godt å høre at det skjer med andre og, for da er det vel bare sånn som skjer med gravide tenker jeg da. Jeg er 24 uker på vei.

Skrevet

Jeg får det slik at armene mine sovner om natta... hehe... Våkner midt på natta av at de er helt dovnet bort så jeg må prøve å riste liv i de igjen. Og som sagt ble jeg nummen i et par fingre i går. Er fortsatt nummen i fingrene i dag og det begynner å bli ubehagelig men har ikke lyst til å gå til legen med det før det eventuelt blir skikkelig ille.

Men greit å se at det er andre som plages med det oxo på en måte. At det mest sannsynlig har med garviditet å gjøre.

Er 25 uker på vei jeg da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...