*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Jeg kjøpte en slik en for halvannen mnd siden. Nå begynner vakumet å bli dårlig, og den slipper ikke ned melka uten at jeg "slipper opp" vakuumet ved å ta bort puppen. Det drypper litt liksom, men melka blir liggende i overgangen. Noen andre som har hatt problemer med dette? Jeg opplever nå at avent manuell pumpa mi fungerer mye bedre... tenkter å dra innom butikken og klage på den elektriske fra medela, men tenkte å høre her først om andre også har hatt problemer med den...
camosilla Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Jeg har vært veldig fornøyd med min, og ikke opplevd det du beskriver
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 har ikke prøvd den. men jeg har den manuelle aventpumpa, og synes beskrivelsen din passer bedre på den :-p er ikke veldig dårlig vakuum, men melka blir liggende i overgangen.. jeg må ta den helt bort fra brystet å tippe så melka renner ned i flaska... :-/
Carta Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Jeg har vært superfornøyd med min Medela Swing, men jeg kan vel si jeg har opplevd noe lignende hvis jeg har vært heeelt på slutten av pumpingen og det ikke kommer noe særlig melk, eller hvis luftslangen ikke har vært godt nok festet. Jevnt over veldig fornøyd!
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 24. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2008 Ok.... takker dere alle for svar... da kan det rett og slett hende det er min det er noe galt med bare da :-)
mamsen labamsen Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Min var også sånn. Men da var det blitt ei rift i den hvite "leppa" på den gule dingsen (hehe...vet ikke hva jeg skal kalle det) Skjønner du hvilken del jeg mener? Skal være med en ekstra inni eska.
lana<3 Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 Dette skjedde på mi pumpe, melken samlet seg der helt til det ble fullt og gikk inn i slangen hvis jeg ikke slapp opp vakuumet. Hos meg var det kneleddet det var no galt med, og det får du gratis hvis du har samme problem som meg. Jeg skiftet også den der hvite "leppa" ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå