Gå til innhold

Har lyst til å le litt! Skriv inn din beste vits! :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan starte med noen:

En gutt og hans far var på tur i parken en søndagsformiddag og gikk forbi en mann som holdt en politisk tale. De stoppet en stund og hørte på og gikk så videre. Etter en stund spurte gutten:

-Pappa, hva er en kamerat?

-Jo, sønn....det er oss det. Vi er to kamerater.

Litt senere spurte sønnen:

-Pappa, hva er et folk?

-Jo, sønn....folket er mamma og alle andre.

De gikk enda litt videre før sønnen spurte:

-Pappa, hva er framtida?

-Jo, sønn....framtida er lillesøster i vugga, det.

Samme natt kom sønnen løpende inn på soverommet til foreldrene og roper:

-Kamerat, vekk folket! Det lukter dritt av framtida!

Lille Jens, fire år, har svelget en lekebil. Mamma blir urolig og tar ham med til legen som sier beroligende: -Ta det med ro, den kommer ut den naturlige veien.

På vei hjem forklarer mamma hva legen mente.

Dagen etter slipper Jens en liten promp, løper inn på kjøkkenet og sier til mamma: -Nå kommer bilen, for jeg hørte at den tutet!

:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I was out walking with my 4 year old daughter.

She picked up something off the ground and started

to put it in her mouth. I took the item away from her

and I asked her not to do that.

'Why?' my daughter asked.

'Because it's been on the ground, you don't know

where it's been, it's dirty, and probably has germs,'

I replied.

At this point, my daughter looked at me with total

admiration and asked, 'Momma, how do you know

all this stuff. You are so smart.'

I was thinking quickly, 'All moms know this stuff.

It's on the Mom Test. You have to know it, or they

don't let you be a Mom.'

We walked along in silence for 2 or 3 minutes, but

she was evidently pondering this new information.

'Oh...I get it!' she beamed, 'So if you don't pass

the test you have to be the dad.'

''Exactly,' I replied back with a big smile on my face.

Skrevet

En jentehistorie:

En familie var på ferie ved Lake Taupo i New Zealand. Mannen holdt på å fiske, mens kvinnen leste bøker.

En dag kom mannen tilbake etter å ha vært ute og fisket det meste av dagen.

Kvinnen var lei av å bli forstyrret av familien hele tiden, så hun tok

båten og seilte langt ute på sjøen, kastet anker og satte seg til for å

lese boken ferdig, mens hun nøt freden ute på sjøen.

Etter en stund kom en båt fra New Zealands Parkstyrelse opp på siden av

hennes båt. "God dag frue", sa betjenten, "Hva gjør de helt her ute? "Jeg

leser en bok", svarte hun ("...hvilket bør være innlysende selv for en

idiot", tenkte hun). "De befinner Dem i et område, hvor det er forbudt å

fiske", påpekte betjenten. "Ja, men jeg fisker ikke, jeg leser", svarte hun

igjen. "Ja, men De har utstyr til å fiske ombord, og jeg vet jo ikke om De

ikke bare går i gang med å fiske, så snart jeg vender ryggen til. Derfor må

jeg be Dem om å følge med meg til land, for jeg blir nødt til å utstede en

advarsel og tilhørende bot".

"Hvis De gjør det, så blir jeg nødt til at anklage Dem for voldtekt" sa

kvinnen. "Voldtekt", ropte han. "Jeg har ikke engang rørt ved Dem".

"Riktig", svarte kvinnen, "men De har jo utstyret til det og jeg vet jo ikke

om De kanskje begynner med det så snart jeg vender ryggen til". Betjenten

tygde litt på dette og sa: "Farvel frue, og ha en god dag", og

seilte avsted.

Historiens moral: Forstyrr aldri en kvinne, når hun leser en bok, for hun

kan nemlig tenke samtidig!

Skrevet

hehe:) nå fikk jeg le litt en mandags morgen:)

Jeg kan en god men den er litt grov så hvis dere ikke tåler det så ikke les videre i dette innlegg;)

ett ektepar var på en nudiststrand og solte seg. Plutselig kjente dama at en bie krøp inn i hennes aller mest private sted. Hun fikk helt panikk for at den skulle stikke, og mannen tok henne med seg til legevakten.

Legen hadde ikke noe annet råd enn å be mannen ta litt sukker og honning ytterst på penis og ta den inn. Når mannen så kjente at bien spiste av dette så skulle han trekke seg langsomt ut og bien ville følge med.

"nei det tør jeg ikke, det får du gjøre selv" sa mannen til legen. Og legen var ikke sen å be.

Men etter en liten stund så begynte legen og bevege seg fram og tilbake i stedet for å trekke seg ut.

"hva holder du på med, trekk deg ut" ropte mannen til legen.

"nei ny plan" svarte legen:

"jeg har tenkt å drukne den lille jævelen"

En til:

denne er gammel så dere har sikkert hørt den mange ganger før:

Det var en gang en liten gutt som var så glad i pannekaker. Han spiste pannekaker til frokost, middag og kvelds. Moren hans kunne ikke la han gjøre dette lenger så hun sa til han at han måtte slutte å spise så mange pannekaker ellers ville han få så stor mage at han nesten ikke ville klare å bevege seg.

Noen dager senere tok denne lille gutten bussen sammen med mamman sin. Da kom det inn en høygravid dame, med veldig stor mage og som hadde litt problemer med å bevege seg. Da går lille gutten bort til dama og sier:

"jeg vet hva du har gjort for å få den magen, og det er veldig veldig godt"

Skrevet

Eventyr med ny vri....

Lille Rødhette hopper fornøyd gjennom skogen da hun ser den store stygge ulven sittende delvis gjemt bak en trestamme.

- Så store øyne du har, sier Lille Rødhette til ulven, hvorpå den store stygge ulven bykser frem fra trestammen og forsvinner inn i skogen.

Lille Rødhette fortsetter lystig videre på stien og får øye på ulven igjen, denne gang halvveis skjult bak en stor stein.

- Så store ører du har, sier Lille Rødhette.

Men nok en gang tar den store stygge ulven beina på nakken og forsvinner uten et ord.

Litt senere ser hun ulven igjen, og denne gangen sitter han på huk bak et buskas.

- Så store tenner du har, sier Lille Rødhette, hvorpå den store stygge ulven hopper frem og sier irritert:

- Vil du se til å la meg være i fred! Jeg prøver å drite!

Skrevet
Hærlig folkens!! :-D Har et par "innvandrervitser". Kan tulle litt med dem eller? ;-) Den ene innvandreren til den andre: -Do holder koken? -Nai, jai har bare handa i lomma! Den gravide innvandrerdama til mannen: -Khalid, jai ar på kjokken. -Ja, og jai ar på stoa! Skilt utenfor en innvandrerbutikk: -Er litt borte. Kommer plutselig tilbake. (skal visstnok være sant!).
Skrevet

denne er nesten samme som en over her, men ikke helt....

Om 6.klassingen som trengte hjelp med leksene------>L

6.klassingen kom hjem fra skolen en dag og ba fortvilet sin far om hjelp til leksene.

Selvfølgelig , svarte faren- Ingen problemer. Hva trenger du hjelp til ?

Gutten forklarte at de hadde fått to dager på seg til å definere hvordan samfunnet henger sammen politisk og sosialt,rett og slett hvordan det er bygd opp. Faren var ikke like selvsikker lenger, men ville gjøre sitt beste.

-La meg gi deg et eksempel.sa han,-Siden det er jeg som bidrar med inntektene her i huset, så kan jeg være kapitalismen. Din mor bestemmer og styrer alt, dermed er hun regjeringen. Hushjelpen (som også bodde i huset)arbeider hele døgnet, dermed kan hun representere arbeiderklassen. Du min sønn, kan være folket, mens din lillebror ( 2 år) er en ypperlig representant for fremtiden.

Skjønner du noe av det jeg mener ?

- Nei, dette er jeg ikke helt sikker på,men jeg skal sove på det, svarte sønnen.

Utpå natten våknet gutten av at lillebroren skrek. Ved å gå bort til sengen, skjønte han på lukten at noe måtte gjøres med bleiene.

Han gikk og banket på døren til foreldrenes rom, men ingen svarte. Han gikk inn bare for å finne sin mor sovende. Han prøvde å vekke henne, men fikk ingen respons.

Han gikk videre til hushjelpens rom og banket på. Ingen svarte,og han prøvde å gå inn,men døren var låst.

Gjennom nøkkelhullet kunne han se hushjelpen og sin egen far i en hyrdestund. Han dundret på døren, men fikk ikke svar.

Irritert gikk han bare å la seg igjen,og dro dyna godt over hodet og sovnet omsider.

Neste morgen var alle samlet til frokost, hans far var nysgjerrig på om han hadde lært noe av eksempelet fra dagen før.

-Tja, svarte gutten, og dro på det.- Nå skjønner jeg hvordan alt henger sammen.

- Vel, hva venter du på da. La oss få høre,sa faren

Gutten trakk pusten godt inn og begynte:

-Mens kapitalismen høvler over arbeiderklassen, sover regjeringen, folket blir totalt ignorert og fremtiden er full av dritt.......!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...