Gå til innhold

Vil ned 35 kg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rett ned og rett opp. Been there done that bought the tshirt...

Skrevet

Oki, nytt kosthold først. 5 ggr om dagen, 2 knekkis og en frukt til frokost.

Lunsj, lett salat, osv

Theomammisen har dietten, jeg husker ikke, den funker så det suser, rop på henne.

Skrevet

Jeg har ikke erfaring med å slanke meg, men jeg har erfaring med å måtte endre livsstil pga helsa. Mitt råd vil være å sette realistiske mål. Ta en uke om gangen og ikke vær for streng med deg selv. Det er viktig å holde motivasjonen oppe. Dessuten må du finne kost og mosjon du kan leve med. Om du følger en eller annen diett som noen andre har kommet opp med går det sikkert noen måneder, men om det ikke er noe som du kan få til å passe livet ditt og familien så er det vanskelig å fortsette i lengden, og det må du jo hvis du vil fortsette å være trettifem kilo lettere enn du er i dag :-) Og finn noen som kan støtte deg. Kanskje noen andre har samme utfordring som deg og dere kan motivere hverandre?

Lykke til!

Skrevet

Skal prøve. Tusen takk for rådene!!!

Jeg har greid å gå ned 25 kg før, men ikke 35...

Skrevet

Så flink du var da! Det vanskelige er å jo å holde seg der og fortsette uten å gi opp. Hvis du klarer å holde motivasjonen oppe skal du se du blir så sunn og sprek at :-)

Skrevet

jeg har gått ned 20 kg nå nylig. regel for viss du skal gå ned og holde deg der er at du kan ikke gå ned fortere ned enn d du har gått opp.. raske kurer fungerer ikke! trening, spinning og vekter. spis frokost, kutt ned på karbo. men ikke kutt ut, da kan du gå på en smell.. garantert!

når du vet hva blodslit som skal til for å forbrenne 500kalorier så tenker du deg godt om når du spiser en sjokolade..

lykke til

Skrevet

Jeg skal ned like mye og har lært at den eneste som kan hjelpe meg er megselv. Like fullt skulle jeg hatt noen andre, på samme størrelse, i nærmiljøet mitt som ville være med i svømmehallen, på gym'en, ut på tur - noen som skjønte utfordringene og ikke fnyste oppgitt "Det er jo bare å spise mindre og bevege seg mer".

Ellers ville jeg meldt meg på Grete rhode (feilstavet?) kurs dersom det hadde vært arrangert her.

Skrevet

snøre på seg joggeskoene ev.snowjoggs, så er det å gå tur.

Kutt ned på usunn mat og ha viljestyrke til å være i aktivitet HVER dag.

Å gå ned/opp i vekt er kun matematikk. Kaloriinntak vs. forbruk.

Lykke til :)

Skrevet

Skal vi gjøre det sammen:)? Skulle også gått ned ca 30-35 kg... Skrev ett innlegg på 90+ i går...

Linda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...