Gå til innhold

hvordan var det igjen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg var i basseng, og etter en haug med xtra kilo skal jeg tilbake igjen med dattera mi om noen uker. Elsker vann, men er blitt ganske lite glad i nakensprading i dusjer og slikt. Derfor lurer jeg på hvordan dere gjör det med håndkler og slikt (husker ikke lenger hvordan det ser ut i garderober, sikkert over 15 år siden sist). Får man med seg det inn ved dusjene eller ved bassengene, eller må man gå fra dusj til garderobe i evas drakt. Föler meg virkelig ikke vel slik, vet det er teit, men det er plagsomt....

Noen som kan svare meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der vi pleier å gå, er det knagger til håndklær på ene veggen inne i dusjrommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...