Gå til innhold

Ønsker du å være anonym her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker ikke at folk skal kjenne identiteten min her, men det at det er så utrolig mange som legger inn navn på seg selv og barna og ikke minst bilder... Så jeg bare lurte på om jeg var en av de får som er anonym her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er abosolutt ikke anonym her inne. Sikkert ingen som har vist mer enn meg :)

Skrevet

Jeg er også det, det er kun 2 eller 3 her som vet hvem jeg er.

(navn osv)

Skrevet

jeg var anonym her inne i 3 år før jeg outed myself med bloggen min. datteren min sitt navn forblir en hemmelighet foruten de som er spesielt innvidd. nesten like hemmelig som mafiaen eller frimurermøtene.

hehe.

jeg har ingen behov for å være anonym lenger, det jeg derimot har behov for er at min datter ikke skal knyttet opp til mine meninger på noen måte.

Skrevet

Tror de fleste er anonyme jeg, men en legger merke til og husker de som ikke er det. Flere er åpne nå etter babybloggene tok av. Jeg er helt anonym. Et par stykker vet hvem jeg er, men det er fordi de er venner og jeg måtte gi meg til kjenne..

Skrevet

ha ha skrev fort så morsomt ord: abosolutt :P

Skrevet

Jeg for min del kunne ikke sagt mange ordene om meg selv om jeg skulle vært helt anonym, men har ikke noe å skjule, så synes ikke det er så nøye.

Skrevet

Samme som Stinkerbelle. Jeg er ikke så opptatt om folk vet hvem jeg er (selv om jeg tviler på at så mange gjør det her inne... hehe). Men sønnen min er hellig. Han vil alltid være anonym.

Skrevet

Jeg ønsker å være anonym ja. Tror nok ingen vet hvem jeg er og det er sånn jeg vil det skal være!

Skrevet

Jeg er litt hverken eller, jeg roper ikke ut navnene til familien min eller legger ut dusinvis av bilder, men jeg er ikke veldig hemmelighetsfull heller.

Skrevet

Jeg er ikke anonym for de som kjenner meg, altså folk jeg kjenner har kjent meg igjen her inne pga historien min. Men jeg har fryktelig lite å skjule, så det er ikke viktig for meg å være anonym. Jeg legger likevel ikke ut navnet mitt her inne :)

Skrevet

Hm ikke sikkert jeg er så anonym som jeg tror. Er ærlig når jeg svarer på ting som f.eks barn, hus, jobb, hvor i landet man bor osv... Aldri navn på meg eller barna men uansett. . .

Skrevet

jeg ønsker å ikke være anonym. Blir så flau på vegne av de som tror de er anonyme. Da er det bedre å være "kjent" å stå for det man sier =)

Skrevet

Ja, jeg vil være anonym. Har ikke lagt ut navn på noen av oss i familien, eller sagt noe om hvor vi bor, lagt ut link til bloggen min (som også er fri for slike opplysninger), eller sagt noe om hvilke andre nettsteder jeg er på.

Noen som kjenner meg igjen? :)

Skrevet

Jeg har aldri lagt ut navn på verken meg, barn eller mann her inne.. men jeg har hatt bilde av min sønn her inne.. Så hvis du kjenner meg og har sett sønnen min så ville du kanskje kjent meg igjen.. Men jeg har aldri bilder liggenes ute hele tiden.. Og om det er noen som skal titte på hjemmesiden hvor det er mange bilder av alle oss så sender jeg den på pm kontra legge ut i åpen link..

Så på et vis ønsker jeg og være litt anonym.., men samtidig gjør det meg ingenting om noen skulle kjenne meg igjen.. Utifra hva jeg skriver her inne så skal du nok være en av mine gode venner for og gjennkjenne meg..

Aldri nevnt hvor jeg jobber bla. og slike opplysninger.. =)

Skrevet

Er nok ganske så anonym ja:) Har skrevet fornavnet til lillemor, men tviler på at hun blir delaktig i noe jeg driver med her inne uansett. Ingen bilder, ingen privat info, sånn bortsett fra alder og hvor i landet jeg bor:)

Skrevet

Tror jeg aldri har skrevet mitt eget navn her inne.. Tror ikke jeg har skrevet junior sitt heller.. Har ingen bilder av verken meg eller junior på albumet her..

Men det spiller ingen rolle om jeg er anonym eller ikke.. Står for alt jeg skriver, og skriver aldri noe jeg ikke vil at noen skal vite..

Skrevet

Hmmmmm....fantasiløs, tror jeg vet hva du heter faktisk. ;o) Mulig jeg tar feil altså.

Jeg ønsker vel å være anonym, om jeg lykkes med det vet jeg ikke, hehe....

Skrevet

Synes det er helt greit at enkelte her vet hvem jeg er..Det gjelder bare et par personer uansett, og jeg skriver ikke annet enn hva jeg ville ha sagt i et rom med andre folk i.. som fantasiløs så står jeg for alt jeg sier. Har jeg spørsmål som dreier seg om situasjoner mellom meg og andre så er det fordi jeg skal snakke med vedkommende om det samme, og ikke for å baksnakke. nevner aldri navn, selv om nicket mitt sier det meste - alt er jo opptatt! :P

Skrevet

jeg er apselutt ikke anonym, folk som kjenner meg i "den virkelige verden" kan lett kjenne meg igjen her inne fordi jeg ikke legger sjul på min historie eller hva som skjer i dagliglivet. men jeg legger ikke ut navn, verken mitt eller småen sitt. men jeg har et bilde av småen på profilen, men det er jo ganske vanskelig og kjenne igjen om man ikke vet hvem han er i utgangspunktet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...