hurraa Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Sakene er at jeg går et nattvikariat 75%, og tror sannelig ikke jeg holder ut stort mer. Jeg blir døgnvill og får ikke sove. Er sliten, utmattet og begynner å kjenne meg nedstemt. Har 2 små barn, så det er ikke bare å legge seg ned å sove når man vill.Er sint på dem og har til og med kjeftet på dem. Noen flere som har det slik? Og hva gjør dere?
Gjest Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Har gått 50 natt og synes det var grusomt. kan du ikke sette bort ungene etter nattvakta, sånn at du får hvilt deg? Men høres ikke ut som du bør fortsette særlig med lenge med nattarbeid. Jeg holdt ut 1. år og det var nok.
Gjest Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Hei Jeg jobber ikke natt, men har en sønn på snart 11 mnd som ikke har sovet mer enn 3t sammenhengende siden dag 1. Merker selv at det går på helsen løs, får aldri tid til å hente meg inn igjen for han sover like urolig på dagen :S Eneste jeg kan foreslå er at du må få avlastning til å hente deg inn igjen, eller få en annen jobb Toldmodigheten er det så som så med. Har veldig kort lunte og kjefter på eldste for veldig lite føler jeg (dårlig samvittighet ja) Håper det ordner seg for deg
lana<3 Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Jeg jobbet natt før jeg fikk barn, grusomt. Jeg holdt også ut ett år. Ble døgnvill og fikk ikke sove skikkelig når jeg kom hjem og ble rett og slett totalt utbrent og sliten av det. Er det ingen sjanse for å få stilling på dagtid?
hurraa Skrevet 24. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2008 Hei takk for svar. Jo i hverdagen har jeg full barnehage,men det hjelper så lite da jeg ikke får sovet så mye på dagen. Samboeren min går skift, så vi går litt om hver andre. Skal prate med avd.leder om dette, og finnes det ikke noen løsning tror jeg rett og slett jeg må slutte. Er litt synd, for jeg trives godt men jeg klarer rett og slett ikke natt-arbeid.
hurraa Skrevet 24. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2008 Ja den dårlige samvittigheta er det verste. Føler ikke noen stor glede over de små tingene lengre, og er sur og tverr. Vil ikke være en slik mor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå