(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 *fnis* gøy å offisielt ha snakket sammen for første gang. ikke noe rart du lager pen musikk med den stemmen vettu! *raud*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2008 det er helt sant "masse latter..".
Monajenten Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Hahahahaha du er så søt <3 Såklart har jeg sexy stemme, spesielt nå som jeg er forkjølet og har vondt i halsen og greier:-P *kosepå*
Gjest Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 På den annen side Stinky, så er du dritstilig på det bildet med glasset med rødvin vettu... Så egentlig er dere jo TO flotte jenter! Sett slikt;)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2008 glasset med rødvin?! har jeg deg på facebook? er jeg helt fjern her nå?
Gjest Skrevet 23. november 2008 #7 Skrevet 23. november 2008 Du skal få lov å forbli fjern;) Men,ja du har da det!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. november 2008 hahahahaha! hahahaa! jeg gir meg ende over. fnis. altså, jeg vet jo hvem jeg har på facebook liksom.. men da må du ha fått nytt nick siden jeg la deg til der.. fnisfnisfnis! sorry, jeg er helt håpløs med både navn og nick. ja du.. jeg har fått 1 glass eller 3.. det var ingen dans! ;p
Gjest Skrevet 23. november 2008 #9 Skrevet 23. november 2008 Splitter nytt nick;) Og forblir litt anonym også, siden jeg akkurat skrev på den tråden, men da er det vel 3-4 ikke 2-3 som vet hvem jeg er da:p Hehe...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. november 2008 haha. puh. trodde et øyeblikk jeg hadde gått fra forstanden. ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå