Gå til innhold

Drikker dere mye vann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går det litt i perioder. Blir så kald jeg nå om vinteren og da blir vannet også så kald mange ganger. Så blir nok alt for lite. Merker det av og til på hodeverk at jeg har fått for lite væske i meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Periodevis er jeg veldig flink, men så glemmer jeg det bort. Hodepine er også for meg et typisk symptom på for lite drikking (av vann!!).

Skrevet

Nei, altfor lite! Jeg var veldig flink rett etter fødselen, men så sklei det ut igjen.

Hehe, har ei historie. jeg jobba på butikken en glovarm sommerdag. Drakk veldig lite vann den dagen. Om kvelden skulle jeg på grillfest hos en kompis. Jeg drakk en halvliter øl, og dermed var jeg dritafull hahaha.

Vann er viktig! :-P

Skrevet

Var kjempeflink lenge, drakk nesten 4 liter daglig for å ha nok melk. Merket raskt på melkemengden hvis jeg fikk for lite væske i meg. Etter at nurket begynte med fast føde har det sklidd ut med vanndrikkingen min ôg. Prøver å huske å ta med meg en vannflaske, men får nok ikke i meg mer enn 1-1,5 L pr dag nå tror jeg. Hender jeg våkner av at jeg er tørst om nettene og da har jeg drukket alt for lite i løpet av dagen...

Skrevet

Det går litt i perioder her og, hender om jeg har det altfor travelt på jobb at jeg glemmer å drikke. Men det hender hjemme også. Pleier å lage meg et stort glass saft til jeg setter meg ned ved tven/dataen om kvelden. Merker av og til når jeg har drukket for lite at jeg er veldig tørr i munnen, og det går ikke over når jeg drikker noe heller, vedvarer liksom til jeg har "drukket meg opp" igjen.

Skrevet

Nei drikker veldig lite vann. Drikker nesten bare pepsi max.

Var også flink etter fødslene, og er bedre om sommeren, men drikker nesten ikke vann om vinteren.

Skrevet

Nei,drikker alt for lite vann:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...