Gå til innhold

Lesber med strap-on.. alle sammen svar plz..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Dere som er lesbiske og aldri har ligget med en mann - hvordan vet dere at dere er lesbiske? En annen ting; om dere i tillegg bruker strap-on - er dere da i sannhet lesbiske?

Hvis man er lesbisk - tenner man da på strap-on? Jeg mener, da har man jo et behov for en penis, og er man da egentlig lesbisk?

Hvordan klarer dere det? Skjønner jo at det er deilig, men det er jo ikke sånn lesbiske har sex, man har vel gitt opp penisen om man er lesbisk?

Helles det da mer mot transseksualitet?

Håper ikke dette blir tatt ille opp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ganske morsom, gratulerer.

Skrevet

mener du virkelig at det ikke er noe annet enn kjønnsorganene som skiller kjønnene fra hverandre?

Skrevet

Ikke lesbisk her, men så godt som alle kvinner trenger/har lyst på stimulering av skjeden/g-punkt, også lesbiske. Hvorfor skulle de ha dårligere sexliv enn hetero mennesker?

Forresten, så er det nok smaken som bestemmer om man vil bruke strap on, ikke seksuell legning.

Du er sikkert den pervoen som til tider driver og stiller det spørsmålet til de som er lesbiske her inne. Prøv selv med mannen din, er du så nysgjerring;)

Skrevet

Transe, transe, lille transe

en lesbo transe som tenner på pikk

Høyt der oppe er du ja

en transe som er jævla glad

Transe transe, lile transe

er du en transe med strap-on da?

Når jeg ser en strap on da

ønsker jeg at du blir glad

opp i tissen, fra en jentetiss

lesbo lesbo det er bra

transe, transe, lille transe

er du en transe med strap-on da?

I den mørke natten der

ser du en pikk som du vil ta

selv om du er lesbo ja

elsker du å ta en hard

transe, transe lille transe

er du en transe med strap on da?

transe, transe, lille transe

Pul med meg strap-on det er bra.

MELODI TWINKLE, TWINKLE, LITTLE STAR!

Skrevet

Mange menn liker stimulering av the hole in the back under sex.. er de da egentlig ikke interessert i kvinner?

Er du samme person som er så opptatt av hvem som skriver om eggløsningstester inne på skravle?

Det er jo uansett trist at menn blir redusert til peniser. Hadde det vært penisen som var hovedsaken i min tiltrekning til menn så ville jo grunnlaget for forholdet til min mann ha vært litt tomt tenker nå jeg..

Skrevet

Å være lesbisk er noe man er inne i hodet/hjertet sitt, ikke i sitt underliv.

Det finnes utallige måter å ha sex på, og det er forskjellige pungter på kroppen som de forskjellige menneskene tenner på. Noen liker det bare å ha noe i sin vagina, mens andre vil helst bli kost på klitoris eller andre steder. Det er uavhengi om man er hetrofil, lesbisk eller transe.

En strap-on er ett sex-hjelpemiddel som ikke er beregnet for noen spesielle. Det kan være kvinner og menn som nyter godt av den. De kommer i mange forskjellige materialer, fasjoner osv. og de forskjellige kan berøre forskjellige pungter i vangina eller anus for den sakens skyld.

Uansett hva man er må man bare finne den måte man blir tilfredstilt best på. så om man er lesbisk og en strap-on får kvinnen til å nå høydepungtet har ikke det noe med at man tenner på en mannetiss.

Dette mener hvertfall jeg som er på begge sider. Men jeg burde kanskje ikke si noe siden jeg liker både jenter og gutter, jeg er kanskje ikke i din målgruppe.

Men du viste kanskje ikke at man har erogene soner på øret heller? At man kan få vaginal orgasme med å bli stimulert på riktig sted på øret. Det er virkelig å anbefale.

Skrevet

Herregud, lurer du seriøst på dette? Det er jo ikke penisen eller fitta man tenner på og blir glad i, det er mennesket!! Det å være lesbisk handler ikka bare om det seksuelle vet du, kjærlighet, identifisering o.s.v.....å ha en stor ting i musa under sex er noe de fleste jenter liker, med ei jente, gutt eller med seg selv...

Skrevet

morsomt spm....jeg bruker ikke å være her inne. min hetro gravide vennine som er det.

jeg bare vet jeg er det,menn gir meg ingen tenning og jeg har aldri vært forelsket i en heller. kansje nysgjerrig/fasinert,thats it.

behov for penis??strap on er ikke en penis. Den ligner på en,ja....skjønner spm ditt,men det blir litt vanskelig å svare på,siden jeg ikke har prøvd en penis.

jeg liker det og det har ingen ting med min legning å gjøre. hvordan vi klarere det..er ikke så vanskelig. syns du skal prøve det jeg:) hvordan vet du at du er hetro? har du hatt sex med ei jente?? må du ha hatt....siden du er så sikker;)

• 1 år senere...
Skrevet

Hmm..! Derre er så direkte da :P ,men det er spennende .

Skrevet

er ikke lesbe ,men der kan gjerne snakke for det haha :o) er på chat nå da !

Skrevet

HAHAHA.. Lesbisk, man blir FORELSKET i jenter, ikke i hva som brukes når man har sex. Og de fleste synes det er godt når man får noe inni seg.

Man har faktisk noe som kan stimuleres der også ;)

Jeg har prøvd både gutter og jenter. (aldri brukt strap-on) Men jeg må si at jenter er faktisk bedre.

Jeg er veldig glad i min jentekjæreste. Som er den beste jeg noengang har hatt!

Skrevet

*ler* så om man er lesbisk så skal man ikke ha følelser inni vagina? :P

• 8 år senere...
Skrevet

Sex er så digg. Hvordan klare seg uten kuk. 

Anonymkode: 14390...884

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sex er så digg. Hvordan klare seg uten kuk. 

Anonymkode: 14390...884

Du er litt vel opphengt. Tror du ikke at det finnes bedre forum for deg, hvor du kan få utløp for dine fantasier

Anonymkode: 83328...e0d

Skrevet
På 24.11.2008 den 7.47, Anonym bruker skrev:

Hei.

Dere som er lesbiske og aldri har ligget med en mann - hvordan vet dere at dere er lesbiske? En annen ting; om dere i tillegg bruker strap-on - er dere da i sannhet lesbiske?

Hvis man er lesbisk - tenner man da på strap-on? Jeg mener, da har man jo et behov for en penis, og er man da egentlig lesbisk?

Hvordan klarer dere det? Skjønner jo at det er deilig, men det er jo ikke sånn lesbiske har sex, man har vel gitt opp penisen om man er lesbisk?

Helles det da mer mot transseksualitet?

Håper ikke dette blir tatt ille opp!

Jeg har aldri hatt sex med en kvinne og vet at jeg ikke er lesbisk. Tenke seg til...!

Skrevet

Er ikke alle lesbiske kvinner teknisk sett fortsatt jomfruer ??

Anonymkode: f0623...094

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke alle lesbiske kvinner teknisk sett fortsatt jomfruer ??

Anonymkode: f0623...094

Hva er regelen for hva som gjør at man ikke er jomfru lenger? Tiss i tiss? Dildo i tiss? Finger i tiss? Å være intim med en annen helt uten klær? 

Forresten en ti år gammel tråd.

Anonymkode: 89908...5db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...