Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 jeg glemte vekk både veiing og måling og tråd.. har ikke hatt det så helt verst denne uken. Men en del ikke så sunne middager.. så målet denne uken blir å god noen gode turer, og spise sunne middager. jobber med de små endringer om gangen.. Har gansge mange kg å ned, og begynner å bli veldig misfornøyd med meg selv;( så må prøve å få tatt av en del før jul.. ikke lett da når det ene selskapet kommer etter det andre. selskap idag, tirsdag, onsdag og søndag i dagene som kommer.. og tre av de er hos oss, så må passe meg for å ikke spise for mye pluss for mye rester..
Gjest Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Så ingen nei. Har liksom gitt litt opp jeg kjenner jeg Er ikke noe gøy å se seg i speilet, for blir bare sur på meg selv som ikke har vært mer i aktivitet, spist mindre snop osv.osv... MEN, har ikke gått opp siden sist jeg sjekket og det er da noe. (Heller ikke mistet flere cm, så har i grunn stått bom stille de to siste månedene tror jeg). Har liksom ikke noe ork til å ta frem noe av treningsgreiene mine og sette igang etter at mini er i seng... Hvis vi drar igang tråden igjen skal jeg prøve å skjerpe meg. Vil så VELDIG gjerne inn i 38 klærne mine igjen, helst før permen er slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå