me&my <3a&b<3 Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 noen som har lyst til å treffes? hvis det er interesse så setter jeg opp ett treff. skrik ut hvis du vil
jul86 Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Er det ikke en egen sånn "treff"side her på dinbaby der sånne treff avtales...? Eller er det kanskje bare oldinger der?;p Du, hvordan er det å bo i Klæbu forresten(leste på profilen din)? Er det god bussforbindelse inn til Tr.heim? Syns det høres ut som en fin plass å bo:) Har ei lita på 20mnd, og selv er jeg 22;)
me&my <3a&b<3 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2008 jo du setter opp treff inne på dib-treff, men jeg tenkte jeg skulle lufte ideen her inne først vi trives veldig godt i klæbu, kjempe fine uteområder, vår nærmeste nabo er en lekeplass det går buss minimum en gang i timen, hvis jeg skal noen ting har jeg som regel bil.. må planlegges da, så sambo må ta buss på jobb. hadde tenkt å prøve å sette opp et treff på nyåret, interessert du da jul86?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Er med jeg, men Anikken, kan du ikke slenge deg med på treffet på mandagen? Jeg skal dit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå