Gå til innhold

puppene mine sprenger i kulda!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy søren.. har vært ute litt i dag i kulda, og puppene kjennes ut som de skal sprenge! Au au au....

Flere som har merket det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har merker det ja, sikkert lurt å ha det godt og varmt! Man kan vel få brystbetennelse før amminga begynner også???

Skrevet

Har merket det jeg også!

Lurer på om jeg skal begynne å bruke ullinnleggene jeg har kjøpt allerede nå... Det er jo kjempevondt når jeg er ute!

Skrevet

Ja jeg også får sinnsykt vondt i puppene når det er kaldt ute! Har vurdert å kjøpe ull ammeinnlegg..........

Skrevet

Jepp, har merka det eg og.

Begynte å bruke ull ammeinnleggene for ei stund sidan og det hjalp.

Skrevet

Ja samme her... Når jeg kommer ut av dusjen også!!

Jeg bruker alltid singlet under genseren og vurderer å begynne med ammeinnlegg ja....

Skrevet

Kan visst få brystbetennelse under svangerskapet alt, så lurt å være forsiktig ja! :)

Skrevet

Ja da er saken klar, ullinnlegg er tingen, skal bruke de fra nå av. Brystbetennelse har jeg ikke lyst på!

Skrevet

heihei! jeg er uke 27 idag, så er her en uke for tidlig ;) hihi.. men jeg kjøpte ullinnlegg idag! har hatt litt rennende melk i noen få uker allerede, og har begynt å merke kuler rundt i brystene og de er rødflammete og glovarme! og jeg får ekstremt vondt i brystvortene med en gang jeg går utafor døra.. de ISER og prikker akkurat på samme måte som når brystet vokser lissom.. ullinnleggene jeg kjøpte idag var superdeilige :) og det hjelp endel å ha de på under en god og støttende amme bh..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...