Gå til innhold

FØLTE dere at dere var gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hodet mitt er helt på tullet, noen ganger tror jeg at jeg er gravid, andre ganger (som oftest) tenker jeg at nei, jeg er ikke gravid... Sist gang trodde jeg heller ikke jeg var gravid, men ville så gjerne være det, å jammen var testen positiv!!=)

Men vet ikke om det er disse "symptomene" som spiller meg et puss...aah, er så lei...føler VIRKELIG med de som sliter i mange år!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoho! Er to dager til jeg skal ha mensen og dette er tredje mnd vi prøver så egentlig tror jeg ikke at det skal være noe inni der men har hele lista med graviditetssymptomer! Eneste skår i gleden er at slik har det vært før og uten noen spire i magen.. Så ja føler med deg! Er nesten sikker på at kroppen lager masse falske symptomer siden jeg tenker sånn på det..

Skrevet

Vi hadde bestemmt oss for å ta en prøvefri periode noen mnd. Det funket jo dårlig for jeg ble jo tenkende på det. Så begynnte vi å lage planer for det neste året, og jeg hadde insett at vi tar oss en lang prøvefri periode på ett år (å da beg på prev). Skulle beg på pillen når jeg fikk tr igjen så tenkte faktisk helt ærlig ikke noe mer på det. Så en morgen våknet jeg, å låg å tenkte på at vi skulle flytte. Å så bare hmmm, er jeg gravid??? Begynnte å telle når jeg skulle ha tr og var en uke forsinket. Men så var jeg ikke heeelt sikker på når siste tr var, for hadde hatt noen tullete sykluser de siste gangene. Gikk ut å tok en test, låg testen fra meg og glemte den i noen min. Så "snubblet" jeg i den på badegulvet, og tok den opp å mot meg lyste ett +. Tok bilde av testen og sendte bildemeld til sambo. Hadde tenkt tusen ganger på hvordan jeg skulle overraske han med pos.test og vi hadde avtalt at vi skulle teste sammen.

Så går faktisk ann å kjenne det på deg. Mine sympt var at jeg var så utrolig mye mer trett enn noen gang før!!!

Lykke til!!!

Skrevet

Jeg visste det hele den dagen før jeg testet. Hele kroppen føltes anderledes.

Tanken modnet i meg i løpet av denne dagen (hadde ikke ant at det skulle skje så fort, så det kom veldig uventet), så tok jeg med mannen min på apotek på kvelden for å kjøpe to tester. Jeg lå våken hele natten i vente på å kunne teste med morgenurin, men klarte ikke vente til morgenen og testet med midt på natten. Positiv test.

Jeg bare visste det i hele meg, og jeg har aldri vært gravid før, så jeg kan ikke forklare hvordan jeg kunne vite det. Har aldri følt noe lignende før. Noen ganger bare vet man.

Skrevet

Ja, jeg har og visst.. og vært veldig sikker.. tatt test og fått negativt svar.. men fortsatt vært sikker på følelsen i magen. Og med test en uke fikk jeg vite at jeg hadde rett hele tiden:) Men jeg kjenner og kjønnet i magen med en gang.. har hatt rett alle tre gangene:)

Skrevet

Jeg hadde tatt en negativ test OG satt p-sprøyte, så ja det var nok magefølelsen som fikk meg til å ta en ny test ja! + ømme pupper og varige mensmurringer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...