SuperMoM*to jenter* Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 min yngste datter er 8 uker gammel, jeg ammer henne ikke, og for to dager siden så klarte vi, dumme som vi er, å ha sex uten kondom.....så...idag hadde jeg en liten blødning, det er en stund siden jeg sluttet å blø etter fødselen, har ikke fått mensen igjen, og det som slo meg var: ånei, festeblødning??? er det noen som vet hvor stor sjangsen er for at jeg kan være gravid igjen? og når kan jeg teste for å få 100% riktig svar..
Mille** Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Hvor stor % sjanse det er vet jeg ikke, men du ville ikke være den første til å få barna så tett. ;o) Hvis du tester om 12 dager så skulle du vel være sikker på svaret du da får. Lykke til!
SuperMoM*to jenter* Skrevet 23. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2008 takk for svar:) problemet er vel at de to jeg allerede har er tette nok:P hehe, men men..alt går jo...! trodde jeg var ferdig med denne testinga for en stund jeg!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Om 10-14 dager så kan du nok teste da..
SuperMoM*to jenter* Skrevet 23. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2008 ingen som vet om det er større sjangs å bli gravid for meg nå enn ellers liksom, siden jeg var gravid for ikke så lenge siden... eller er sjangsen som før?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Det er jo så forskjellig fra person til person da.. det sies at man blir lettere gravid om man har gått gravid tidligere.. Men jeg har ikke helt troen på det.. jeg startet aldri med prevansjon etter mini sitt svangerskap.. ble allikevel ikke gravid før nesten 3 år etterpå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå