meg & to små vampyrer Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Det gjør det på dere også? Husker fra sist gang jeg, hvor mye det verket.
Shiny84 Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 jeg synes det kjentes ut som jeg hadde svake kynnere i stad jeg..he, he, men jeg vet jo at det ikke er mulig..., men det skjer mye rart nedi der om dagen så det er jo ikke rart det strammer å stikker litt he, he..!
meg & to små vampyrer Skrevet 23. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2008 Det er jo ikke umulig det da! Jeg sitter her i to ullgensere, med to tepper og fryser masse forresten. Håper jeg ikke blir syk.
Shiny84 Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 he, he, he, samma her, har hatt på meg ull genser og teppe/dyne i hele dag, er kald til benet!! brrrr... lurte også på om jeg begynnte å bli syk..., håper jeg ikke blir det da, ettersom det er fler med samme kulde problem håper jeg heller det kan være graviditeten ikke lyst til å gå ned for telling nå.
MylenM Skrevet 23. november 2008 #5 Skrevet 23. november 2008 Nei ikke rart det strammer og stikker litt. Men noe ganger har jeg nesten skikkelig menssmerte. Det kommer plutselig innimellom, også går det ganske fort over. Veldig ubehagelig,og som førstegangs gravid blir man jo litt nervøs. Har lest og hørt at det er helt vanlig å kjenne det slik. Men er det vanlig at det kommer så akutt? Murringer kommer og går og det er jo greit nok Noe med erfaring??? Glad for svar:)
mortilgutt Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Å ja...."menssmertene" kjem som "lyn frå klar himmel" og varer ikkje så lenge. Det er heilt normalt, det og. Er 11+6 i dag og kjenner det av og til enno - spes når eg har lagt meg på sofaen/i senga. Det var kjempeskummelt i starten, men ein vert van med det meste. Det er heilt vanleg, for barnet i magen veks og treng meir plass. Då må jo livmora og strekka og tøya seg. Livmora er jo ein muskel, og ein veit jo når ein strekker for mykje i ein muskel så gjer det vondt og små fibrar brast. Slik er det og i livmora. Den plaga vil me nok ha heile svangerskapet, så lenge barnet veks. Så lukke til, og ta det som eit godt teikn at det stramer og strekker seg der nede....det er jo eit teikn på vekst. Det er FANTASTISKE ting som skjer i kroppane våre!!!! :)
terminijuli -fødeklar Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 Blir litt letta når jeg leser disse innleggene deres her! Jeg hadde så sinnsykt vondt i magen natt til lørdag, at jeg var redd for at ting gikk galt rett og slett! Det varte ikke lenge, maks 10 minutter, også gikk det over i sånne svake murringer som jeg har ganske ofte. Men har ikke blødd noe i det hele tatt, så jeg håper og regner med at ting er i orden. Er spent på legetimen neste uke i hvertfall
mortilgutt Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Dersom du er nervøs så hadde eg ringt legen og fått ein ø-hjelp-time! Ikkje vits i å gå og vera redd og nervøs.
bella snella Skrevet 25. november 2008 #9 Skrevet 25. november 2008 Jeg har det akkurat likedan. Murringer og stikninger i magen mange ganger i løpet av dagen, men det går over etter hvert, det gjorde det i forrige svangerskap også
MylenM Skrevet 3. desember 2008 #10 Skrevet 3. desember 2008 Tusen takk for svar:) Betryggende å høre. Det verste har gitt seg litt. Har vært til kontroll og da viste det seg at alt er helt i orden. Fikk sett hjerteslag og plommesekken som er et veldig godt tegn:) Jeg er sju uker på vei. Ja det er virkelig helt fantastisk det som skjer inni der... og veldig fasinerende:) Lykke til til deg og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå