Diana,LucasogLeo Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Hei Jeg er en jente på snart 20 år, som bor i Lillestrøm. Er opprinnelig fra Sandnes, men flyttet til Lillestrøm da min forlovede fikk seg jobb her. Vi fikk en herlig sønn, Lucas, den 14.desember 2007. Hsr blitt kjendt med 2 stk etter vi flyttet, men de kan nesten aldri finne på noe, så jeg og mini blir sittende hjemme ganske ofte, så det hadde vært koslig å bli kjent med noen på samme alder. Moro både for mor og barn og ha noen å omgås litt med=) Send meg gjerne en pm=) Så håper jeg at jeg hører fra noen her inne=) Mvh Diana
MammaCecilie Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Hei:) Har ikke helt fått med meg hvordan man skriver pm her jeg:p Hehe. Jeg er ihvertfall en jente på 20 år, som bor på Strømmen:) Fikk mitt første barn september i år, så han er 10 uker nå Jeg har heller ikke så mye å finne på om dagen siden alle jeg kjenner jobber og sånn. Blir for det meste sittende foran pc'en, men det blir jo veldig kjedelig i lengden. Også hadde det hvert gøy å bli kjent med andre unge mødre:) Det har blitt prøvd av flere her og få til et treff i lillestrøm, men det ser aldri ut til å bli noe av siden det ikke virker som de er så ofte innom her. Hehe. Men kanskje vi skulle prøve igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå