Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Vet ikke kjønnet på spiren, og en kollega/venninne tok ringtesten på meg på fredag. Ringen viste sirkel - pendel - sirkel - pendel (med stopp innimellom) Etter hva jeg har lært vil det si jente - gutt - jente - gutt, men hun som tok testen mente sirkel var "oppvarming"/pause og at vannrett pendel betydde jente, og loddrett gutt. Altså pause - jente- pause- jente. Litt rotete forklart, men håper dere skjønner - og kan noen fortelle meg hva som stemmer?? (Har jente fra før så den første jenta stemmer uansett, men er det gutt eller jente jeg har blitt spådd neste???)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 23. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. november 2008 Jeg vet at det finnes noen her som har tatt denne testen selv, så kom igjen og svar
tmr84 Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Jeg er ikk 100% siker på dette men mener mamma sa at de hadde tatt testen på en kolega av henne og den hadde gått i kjempe sirkel rundt magen og at det betydde jente og hun fikk jente. så hadde de gjort det på mamma som da ikke er gravig og da hadde den bare hengt helt rolig=0) Veldig gøy sånnt synes jeg:0)
camosilla Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 På meg gikk den frem og tilbake, og jeg fikk gutt:)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 23. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2008 tok den på håndleddet, og da skulle det visst spå alle barna en kom til å få i løpet av livet. Det har stemt på veldig mange, men det er vel like mange som spås feil som man ikkehører om antar jeg. Skal bestille meg UL, og hvis det blir gutt så tror jeg fullt og helt på at ringen funker
Mamma til lille M&L Skrevet 23. november 2008 #6 Skrevet 23. november 2008 Iflg. ringtesten skulle Mathea vært gutt, så stemte ikke for oss vertfall:)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 24. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2008 Sikker på hun ikke har "en liten pilt" ??
Den Blå Engel Skrevet 24. november 2008 #9 Skrevet 24. november 2008 Men helt seriøst: Tror dere på dette? At hvordan et metallstykke i en tråd/et hår svinger over magen kan fortelle hvilket kjønn det blir? Jeg mener ikke å være ekkel, men ble oppriktig nysgjerrig nå.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 24. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. november 2008 Nei, men det er morsomt å gjøre det likevel! Tror ikke på at man er mer kvalm med jenter enn gutter og andre lignende "tegn" heller, men likevel blar vi side opp og side ned for å se hva som stemmer på oss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå