Tingeling27 Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Hei igjen:) Jeg har prøvd å sende deg pm,men har ikke fått noe svar.. du spådde meg for litt siden...du så at jeg ble gravid snart og at du så en jente,så en gutt...jeg har en jente fra før og lurer på om det var henne du så eller om det er den kommende babyen som blir en jente og så en gutt senere??? lurer så fælt assa.... tror du foresten jeg kan være gravid denne mnd?? ha en fin kveld:) klemmiser
Tingeling27 Skrevet 24. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. november 2008 dytter og dytter.... vær sååå snill...prøv så hardt du kan...jeg lurer såååå fælt...please... jeg har åpnet døren for deg
Gjest Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Har oxo sendt pm til henne for 2 uker siden eller så... Syns d er noe "uansvarlig" å sette ut et tilbud hun ikke har mulighet til å følge opp...
Tingeling27 Skrevet 25. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2008 jeg vet hun har sagt at det er noen hun ikke klarer å lese...s¨å kan jo være derfor... men hadde vært greit og få det svaret isåfall...at det ikke går an å lese meg f eks...
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 eeeeh, har dere sett antall henvendelser?? dere kan jo ikke bli sur for at dere ikke får svar og jeg skjønner henne godt hvis hun blir lei. hun kan jo ikke vise seg her inne før hun blir rent ned av 100 stk! dere kan jo heller skrive inne på spå/horoskop forumet å la henne være prøver her?
Tingeling27 Skrevet 25. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2008 sorry meg,men om du tolket det for å være sur så tok du feil. les svaret mitt igjen du... jeg har spurt helt vanlig som alle andre her inne...og vet at det er stor pågang...
Allegra -med gullspira- Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 Mener også at alle disse spå spørsmålene kunne blitt postet på Spå/Horoskop forumet.
cec26 Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 til snartbaby??... jeg syns det var litt dårlig av deg å skrive at jeg var uansvarlig som ikke svarer... jeg har spådd over 50 mennesker den siste mnd, helt gratis, noe jeg pleier å ta betalt for i utganspunktet..jeg har sagt ifra før at send meg en pm og jeg svarer de jeg klarer å få inn noe på.. jeg ønsker ikke å holde på inne på spå og horoskop, derfor må dere sende meg en pm.. og til deg som staret denne tråden så ser jeg en jente neste gang og så en gutt... 3 barn totalt føler jeg...
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 25. november 2008 #9 Skrevet 25. november 2008 jeg beklager at jeg skrev dere. jeg siktet spesielt til henne som syntes det var uansvarlig av cec. jeg skjønner godt at dere vil bli spådd. det er jo kjempe spennende. jeg bare mente at det kanskje var litt tungvint at hun ikke kunne logge på uten at hun ble nedrent liksom:)
Tingeling27 Skrevet 25. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 25. november 2008 Takk for svar cec:) jeg mente jo ikke at dette skulle bli en krangle tråd...det var ikke det som var intensjonen min, og jeg har vært veldig takknemlig for at du har spådd meg...ble bare så veldig nysgjerrig på om det var jenten jeg har fra før du så eller om det er en jente som evt kommer:) så har jeg sendt deg en pm, og fikk ikke svar...så er jo jeg så iiiinmari nysgjerrig også da, eier ikke tålmodighet hehe...sorry... 3 barn er planen ja hehe... det som er litt spennende er at jeg gjorde som du sa sist...gikk til akkupungtør for å sette igang syklusen igjen...det funket det assa, jeg fikk mensen 2 dager etter jeg var der...og jeg har fortsatt og gå...så i dag når jeg var der så sa han at det kjentes lovende ut på pulsen min....det kunne kjennes ut som at jeg kanskje allerede er gravid..?? ifølge el tester så hadde jeg el på torsdag eller fredag...vet ikke helt hva jeg skal tro jeg assa...tør ikke håpe lissom...få for høye forhåpninger...da blir jeg bare så skuffet om det blir en negativ test...hva tror du cec?? hadde satt pris på om du hadde hatt tid å kikke litt...men skjønner om du ikke har det også takk for tålmodigheten din iallefall... og til dere andre....jeg er enig med dere...følte bare den var litt rettet mot meg:) og ville ikke at det skulle bli en krangletråd om dere skjønner.... ha en fin kveld
cec26 Skrevet 25. november 2008 #11 Skrevet 25. november 2008 du er gravid enten denne mnd eller neste;) ganske så sikker på det;)
Tingeling27 Skrevet 25. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 25. november 2008 woooooow tuuusen takk:) vet ikke helt hva jeg skal si jeg...nå blir det skikkelig spennende...det som er så merkelig er at det også kjennes ut som jeg skal ha mensen...sånne stikninger akkurat som mensen skal komme...men jeg later som de ikke er der fordi jeg tror jeg innbiller meg deg hehe....er vel for tidlig å kjenne sånne ting nå vel?? herlighet...jeg sa til sambo hva akkupungtøren sa, og han blir nok skuffet om jeg ikke er gravid hehe...stakar...jeg prøver liksom og grave ned forhåpningene mine jeg hehe... åååååå cec...nå ble jeg så glad...jeg ser du har hatt rett på så mange her inne:) tuuuusen klemmer til deg
Gjest Skrevet 27. november 2008 #13 Skrevet 27. november 2008 Ville jo bare bli spådd jeg oxo... Poenget mitt er at dette forumet er stappfullt av folk som lever på HÅP.. Alle ønsker d samme !! Helst igår... Og når hun legger ut et slikt tilbud her, så måtte hun da skjønne at hun ville bli nedrent.. D skjønner iallefall jeg, og jeg spår ikke.. Føler meg selv litt "desperat" (og er sikkert ikke den eneste), så jeg mener at når hun setter frem et slikt tilbud, så må hun da skjønne at folk venter på svar... (selv om hun ikke klarer å se noe) Beklager om d var fornærmende, var ikke ment slik. Må da gå an å si meningen sin uten at folk skal bli hårsåre for alt...
cec26 Skrevet 27. november 2008 #14 Skrevet 27. november 2008 Det er helt i orden det.. lov å si menigna si.. men kanskje du skal ordlegge det på en annet måte.. for å kalle meg uansvarlig det syns jeg ikke passet... jeg jobber jo ikke her.. hehe... jeg har sagt fra dag en at jeg svarer kun de jeg får inn noe på...sånn er det bare... og sånn gjør jeg det.. men som sagt, ingen sure miner her.. men må jo si ifra når jeg ikke er enig i ting..
miss_aimee Skrevet 27. november 2008 #15 Skrevet 27. november 2008 Hei cec Kan jeg få spørre hva du spår i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå