Gå til innhold

Det var en gang....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

som kalte ungene sine Nathalie og Kevin, og lurte på hvor mye hun kunne få i overgangsstønad..

Skrevet

Og ikke en hvilken som helst ånd...

Skrevet

Da hun skjønte at det ikke var store summen, bestemte hun seg for heller å satse på barnefaren, men lurte på om det var mulig å få barnetrygd for ham også ettersom han tedde seg som en stor unge.

Skrevet

for hun skulle ut å kjøpe en ny flott reima dress som

Skrevet

Dermed søkte hun sosialkontoret om støtte til å kjøpe Reimadresser og Ecco gore tex sko til Nathalie og Kevin.

Skrevet

på sosialkontoret kom hun i kontakt med en kjekk mann som

Skrevet

For selv hadde hun fått sin gucci pant og prada purse sponset der.

Skrevet

Den kjekke mannen ga henne penger til nye dresser og fikk en blow job som belønning

Skrevet

Og da skjønte hun at dette måtte være den den store kjærligheten og la ut et innlegg på DIB om dilemmaet. Skulle hun satse på den "store kjærligheten" eller bli hos barnefaren?

Skrevet

noen som er misunnelige på at folk har råd til ecco sko og reima dresser?

Skrevet

sa den kjekke mannen på sosialkontoret, og skrev ut en ny sjekk til den motebevisste mammaen.

Skrevet

Mammaen tok med seg sjekken og spradet ut med solbrillene på pannen,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...